کد خبر 718223
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
محسن طاهری

مدیرعامل سپاهان گفت: ماندن کرانچار بستگی به نقطه نظرات طرفین در مذاکرات دارد و ما هم امیدواریم که او بماند.

به گزارش مشرق، محسن طاهری در مورد اینکه وضعیت ماندن کرانچار برای فصل آینده در سپاهان به کجا انجامید، گفت: در حال مذاکره هستیم و هنوز چیزی نهایی نشده. ماندن کرانچار بستگی به نقطه نظرات طرفین در مذاکرات دارد و ما هم امیدواریم که او بماند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه سپاهان هم علاقه‌مند به ماندن کرانچار هست یا خیر، گفت: ما هم دوست داریم او بماند و به این امر امیدواریم. در هر صورت این موضوع تا آخر هفته مشخص می‌شود و سعی داریم در مذاکراتمان به نتیجه برسیم.

طاهری در مورد سرنوشت جباروف و اینکه گفته می‌شود در سپاهان ماندنی است، گفت: باز هم می‌گویم که ما با استقلال بر سر جباروف تفاهم‌نامه‌ای داریم که به آن پایبندیم و در این مورد اتفاق جدیدی نیفتاده است.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا مسعود حسن‌زاده به دیدار با استقلال می‌رسد، گفت: فکر نمی‌کنم این بازیکن به دیدار با استقلال برسد. هرچند که پزشکان در حال کار بر روی حسن‌زاده هستند و به این موضوع امیدواریم اما پای حسن‌زاده بدجوری آسیب دیده است.

طاهری درباره اینکه بحث بازی خداحافظی عقیلی و نویدکیا به کجا انجامید، یادآور شد: این موضوع را از خود دوستان سئوال کنید، ما پیشنهاداتمان را دادیم و این موضوع را از زبان خودشان بپرسید.

وی در پایان درباره اینکه سپاهان چه زمانی وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود، تاکید کرد: ما هم مثل بقیه تیم‌ها تلاش خودمان را می‌کنیم اما تا بازیکنی حضورش در سپاهان قطعی نشود نام او را اعلام نخواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس