کد خبر 715206
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
نظامیان سعودی

کشته و زخمی شدن ۱۲ مزدور سعودی در هدف قرار دادن یک خودروی نظامی متعلق به مزدوران در استان «شبوه» و کشته شدن ۳ نظامی سعودی توسط تک تیراندازان یمنی در «جیزان» از جمله اخبار و تحولات یمن است.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، در پی حمله توپخانه ای به یک خودروی حامل مهمات متعلق به مزدوران سعودی در بخش «عسیلان» واقع در استان «شبوه» یمن ۱۲ مزدور سعودی کشته و زخمی شدند.

در همین راستا یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان پشتیبانی توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک خودروی متعلق به مزدوران سعودی را که حامل مهمات بود در بخش عسیلان هدف قرار دادند که به کشته شدن ۴ نفر از مزدوران و زخمی شدن ۸ نفر دیگر منجر گردید.

از سوی دیگر سه نظامی سعودی روز دوشنبه در عملیات تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جیزان واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که تک تیراندازان نیروهای یمنی سه نظامی سعودی را در پایگاه الفریضه در جیزان مورد هدف قرار داده و از پای درآوردند.

طی ماه مارس گذشته ۵۹ نظامی سعودی در عملیات تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مرزهای عربستان جان باختند.

گفتنی است که هدف قرار دادن مواضع و نظامیان سعودی توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه تجاوز سعودی ها به یمن صورت می گیرد.

رژیم سعودی بیش از دو سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    0 0
    حملات به ارتش سعودی باید به شب و همچنین مخا متمرکز شود و از ضد هوایی ها نیز استفاده گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس