اقبال شاکری

اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران، با انتقاد از رد صلاحیت برخی اعضای اصولگرای شورای شهر تهران گفت: رد صلاحیت‌ها شائبه برخورد سیاسی و جناحی دارد و برای مشارکت مردم دلسرد کننده است.

به گزارش مشرق، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اعلام تایید صلاحیت  نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر تهران و عدم تایید صلاحت برخی اعضای شورای چهارم گفت: این گونه تایید صلاحیت‌ها تعجب‌آور است و شائبه برخورد سیاسی و جناحی را ایجاد کرده است. همچنین این گونه اقدام برای انتخابات پرشور و گسترده مردم یک عامل بازدارنده و دلسرد کننده است.

شاکری با تاکید بر پیگیری شخصی خود از طریق فرمانداری و اعضای مجلس شورای اسلامی جهت رفع این موضوع گفت: از مسئولان انتخابات و نمایندگان مجلس خواستاریم که این موضوع را به سرعت اصلاح کنند و برای روزهای آتی نگذراند.  چرا که عدم احراز صلاحیت این عزیزان موجب تعجب مردم شده است و از سویی دیگر تایید صلاحیت گسترده بسیاری از افراد دیگر بدون کوچکترین مشکل، سوال برانگیز است.

شاکری در ادامه تاکید کرد: ما اینگونه تصور می‌کنیم که این ردصلاحیتها هم لطمه به نمایندگان مجلس می‌زند که نماینده مردم هستند و هم اینکه لطمه می‌زند به شعارهایی که این عزیزان می‌دادند که دیگران را به سیاسی‌بازی و جناح‌گرایی متهم می‌کردند و حالا که خودشان در عرصه حضور دارند دست به این رد صلاحیت‌ها زده‌اند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر این موضوع اصلاح شود و زمان زیادی از آن نگذرد.

اقبال شاکری با تاکید بر احتمال کاهش مشارکت مردم بر اثر رفتار جناحی و سیاسی مسئولان انتخابات گفت: اگر این موضوع به نحو مناسبی مرتفع و حل نشود به صورت دسته جمعی در اعتراض به این موضوع تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به پیگیری‌های در حال انجام اظهار امیدواری کرد که این موضوع به زودی حل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس