آزاد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد رسانه ملی در زمان انتخابات باید رعایت اصل بی‌طرفی را بیشتر سرلوحه کار خود قرار دهد و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کند.

به گزارش مشرق، احد آزادی‌خواه با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اهمیت فعالیت‌های سازمان صدا و سیما در خصوص آگاهی بخشی در این عرصه، گفت: بر این اساس رسانه ملی باید رعایت اصل بی‌طرفی را بیشتر سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا این مهم یکی از انتظارات عموم جامعه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیان اینکه تجربیات گذشته فعالیت رسانه ملی در زمان انتخابات نشان دهنده عملکرد خوب این مجموعه است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود سازمان صدا و سیما بتواند با اجرای برنامه‌های مختلف خصوصا برنامه‌های مناظره‌ای مخاطبان را جذب کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه طبیعتا اشکالاتی نیز در روند امور رسانه ملی وجود داشته باشد ، ادامه داد: اما نباید فراموش کرد که اصولی مانند نگاه انقلابی داشتن وجود دارد که رعایت کردن آنها به معنای عبور از اصل بی‌طرفی نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه باید شرایط به طوری فراهم شود که کاندیداهای همه جناح‌ها بتوانند نظراتشان را بیان کنند، تصریح کرد: بنابراین رویکرد صدا و سیما باید بر اساس جذب حداکثری مخاطبان باشد.

آزادی‌خواه با بیان اینکه ارائه شدن برنامه‌های کاندیداها در راستای شکوفایی کشور در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و غیره از طریق رسانه ملی دارای مزایای بسیاری است، افزود: اطلاع رسانی به جامعه و طرح موضوعات مختلف در قالب برنامه‌های تلویزیونی می‌تواند به افزایش سطح آگاهی مردم کمک کند که نشان دهنده اهمیت ابزاری به عنوان رسانه و تلویزیون است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد که برنامه‌های رسانه ملی باید در راستای فراهم کردن شرایط حضور و مشارکت حداکثری مردم در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس