کد خبر 709969
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
سیمئونه

سرمربی اتلتیکومادرید بعد از پیروزی برابر لسترسیتی به ستایش از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت و او را یکی از کامل‌ترین بازیکنان جهان دانست.

به‌ گزارش مشرق، اتلتیکومادرید با تک گلی که آنتوان گریزمان به ثمر رساند توانست لسترسیتی را در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهد.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: گریزمان یکی از کامل‌ترین مهاجمان دنیاست. او بسیار باهوش است. با وجود اینکه او یک مهاجم نوک است اما همچون یک بازیکن شماره ۱۰ عمل می‌کند. او هم تمام‌کننده خوبی است و هم یک بازی‌ساز خوب. گریزمان به خوبی می‌داند ماموریت بزرگی در تیم دارد. به همین خاطر است که یک بازیکن باکیفیت، بااحساس مسئولیت بالاست.

او ادامه داد: درست است تنها با یک گل به پیروزی رسیدیم اما از نتیجه‌ بازی راضی هستم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم ولی نباید لسترسیتی را دست‌کم گرفت. این تیم در دور قبل توانست سویا را از پیش‌رو بردارد و زنگ خطر را برای ما به صدا درآورد. بازی سختی بود اما بدون شک دیدار برگشت سخت‌تر خواهد بود.

سیمئونه در پایان سخنانش هم گفت‌: بازی به بازی پیش می‌رویم. دیگر باید بازی لسترسیتی را فراموش و به دیدار برابر اوساسونا فکر کنیم. بعد از آن، بازی برگشت را برگزار خواهیم کرد. لسترسیتی تیم باکیفیتی است. آنها در ورزشگاه خانگی بسیار خطرناک هستند و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم. شب زیبایی را در انگلیس تصور می‌کنم. هواداران انگلیسی تیم‌شان را دیوانه‌وار تشویق می‌کنند و فضای خاصی را در ورزشگاه به وجود می‌آوردند. لسترسیتی قهرمان لیگ جزیره است. آنها تیمی به غایت مبهم و پیچیده هستند اما باید بگویم برای صعود به دور بعد از جان مایه می‌گذاریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس