کد خبر 709528
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
پیروز قربانی

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان حواسش است که به آینده نورافکن لطمه وارد نشود و در حال حاضر هم بهترین تصمیم را درباره وی گرفته است.

به گزارش مشرق،‌ پیروز قربانی درباره تساوی استقلال مقابل لوکومتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سطح توقعات از استقلال بالارفته هرچند که این تیم بازی همیشگی خود را انجام نداد. در حال حاضر مهمترین فاکتور استقلال این است که در زمین حریفان آسیایی خود شکست نمی خورد و مطمئن باشید با شکست الاهلی در بازی بعد از گروه خود صعود می کند.

وی در مورد ادامه تنبیه نورافکن توسط منصوریان و استفاده نکردن از وی اظهار داشت: نورافکن بازیکن خوبی است که در باشگاه استقلال پرورش پیدا کرده است و مطمئن باشید منصوریان حواسش است که به آینده این بازیکن جوان لطمه وارد نشود. در حال حاضر هم بهترین تصمیم را درباره وی گرفته است و همه ما باید به تصمیم منصوریان در این مورد احترام بگذاریم.

قربانی در پایان تصریح کرد: فشردگی بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران را تحت فشار قرار می دهد اما با این وجود اگر استقلال نایب قهرمان لیگ هم شود با توجه به تغییرات زیادی که در بازیکنان و کادرفنی داشت و همچنین هجمه ای که علیه سرمربی این تیم در اول فصل وجود داشت، چیزی کم از قهرمانی ندارد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس