پایان رأفت

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: اگر چه مهدی طارمی نباید در چنین بازی حساسی پنالتی چیپ می زد ولی هواداران تیم هم باید خدمات این بازیکن به پرسپولیس را به راحتی از یاد نبرند.

سرویس ورزش مشرق – پرسپولیس با تساوی بدون گلی که در دیدار با الریان بدست آورد ضمن عقب افتادن از رقبای همگروهش فاصله بیشتری با صدر جدول گرفت تا برای رسیدن به دور حذفی از بخت کمتری برخوردار باشد.

پایان رأفت در گفت و گو با مشرق، درباره این دیدار و ضربه پنالتی از دست رفته مهدی طارمی حرف زد. او همچنین در ارتباط با اتفاقات آخر بازی که منجر به رودرور شدن مهدی طارمی با هواداران پرسپولیس شد هر دو طرف را نکوهش کرد.

متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

*کار پرسپولیس در جدول سخت شد!

پرسپولیس بازی خوبی مقابل الریان انجام داد. هواداران هم انصافا خوب به آزادی رفته بودند. پرسپولیس با اینکه در جدول لیگ برتر شرایط خوبی برای خود رقم زده و فاصله خوبی با رقبا دارد با خیال راحت در لیگ داخلی مان کار می کند ولی در لیگ آسیایی و با این تساوی کار برای پرسپولیس در جدول سخت شد.

*پرسپولیس مثل همیشه بود

بازی پرسپولیس از ابتدا همان شیوه و روشی را داشت که از این تیم انتظار می رفت. هجومی و با حملات گسترده از همه طرف. الریان هم دنبال ضدحملات بود و می خواست از اندک شانس هایش استفاده کند که البته با خوش شانسی پرسپولیس خیلی از موقعیت هایش به هدر رفت. در نیمه دوم هم توپ بیشتر روی دروازه الریان بود تا پرسپولیس مثل همیشه تیم برتر میدان باشد ولی با این تفاوت که نتیجه لازم را نگرفت.

*طارمی ریسک بزرگی کرد

مهدی طارمی پنالتی حساسی را از دست داد. این بازیکن نباید در چنین شرایطی که بازی صفر – صفر است چیپ می زد. شاید اگر بازی با یک گل به سود تیمش بود این کارش توجیه داشت ولی نه در چنین وضعیت حساسی که پرسپولیس نیاز به برد داشت. او در نیمه دوم و اوایل آن به دلیل همین پنالتی روحیه نیمه اول را نداشت تا کم کم به خودش آمد. او ریسک بزرگی کرد که جواب هم نداد.

*مهدی خیلی تأثیرگذار است

مهدی طارمی فصل قبل در پرسپولیس آقای گل شد و این فصل هم گل های سه امتیازی زیاد و حساسی را برای پرسپولیس زده است. او در تیم ملی و در همین دو بازی اخیر هم مقابل قطر و چین دو گل سرنوشت ساز برای ما زده که همه این را می دانند. از این رو می توان او را تأثیرگذارترین بازیکن این مدت در دو تیم ملی و پرسپولیس دانست.

*هر پنالتی دیگری بود شرایط فرق می کرد

شاید اگر مهدی پنالتی را با یک بغل پا یا یک شوت محکم از دست می داد هرگز این اتفاق برایش رخ نمی داد که از سوی هواداران تیم مورد شماتت قرار بگیرد. اما پنالتی چیپ زدن در آن لحظات روی اعصاب هواداران بود و آنها هم آخر بازی از سر ناراحتی برای پرسپولیس به او اعتراض کردند.

*پرسپولیس از همه چیز مهمتر است

همه می دانیم که برای هوادار، "پرسپولیس" از همه چیز مهمتر است و این موضوع با این اتفاق یکبار دیگر اثبات شد. حتی طارمی با این همه گل برای تیمش و دیگر خصایص اخلاقی خوبی که دارد هم نمی تواند برتر از پرسولیس باشد. البته من از هواداران می خواهم که اثرات مثبت مهدی را هم به یاد بیاورند ولی به هر حال وقتی پای پرسپولیس در میان باشد هوادار فقط به تیم محبوبش فکر می کند.

*طارمی باید صبوری را هم تجربه کند

مهدی طارمی تازه دو، سه سال است که به سطح اول فوتبال ما معرفی شده و انصافا در این مدت هم توانسته رشد قابل توجهی از نظر فوتبالی داشته باشد. اما در همین مدت هم چند بار رفتارهایی داشته که با مذاق طرفداران پرسپولیس جور درنیامده است. او باید خویشتن داری را هم مانند بازی برای تیم ملی و دیگر مسایل فوتبالی تجربه کند تا اگر هواداری که خودش به عشق آنها بازی می کند از او انتقاد کرد تاب اعتراضش را داشته باشد.

*مهدی جوانی کرد و مستحق این برخورد نبود

هواداران پرسپولیس بیاد داشته باشند پرسپولیس در لیگ هنوز 4 بازی دیگر پیش رو دارد و قهرمانی اش مسجل نشده است. تیمی با نیمکتی ضعیف و خالی از بازیکن اگر بخواهد طارمی سرحال را هم در اختیار نداشته باشد که دیگر فاتحه اش خوانده است. لذا فکر می کنم هم هواداران و هم مهدی باید با خویشتنداری بیشتری این مدت را هم پشت سربگذارند تا همه چیز در نهایت ختم به خیر شود. طارمی هم قطعا می خواست با گل چیپ روحیه تیم الریان را در آزادی پایین بیاورد و قصد خیر داشت. فکر نمی کنم با توجه به آن همه گل، پاس گل و بازی های خوب مستحق این رفتار از سوی عده ای از تماشاگران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سعيد ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    48 14
    ما كه گفتيم فداي سرش، اون روز كه چيپ زد و گل شد همه شاد بوديم امروز پس نبايد به دل بگيريم و ناراحت باشيم فداي سر اين گل پسر
    • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      17 8
      دمت گرم آقا سعید
    • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      3 6
      فکر کرده زیدانه
  • سعید IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    17 19
    سلام، میخوام بگم از هزارتا موقعیت بیست تا گل کردن خدماته؟ بخدا آدم معلول که پا نداره هم از هزارتا بیست تا رو گل میکنه!!!!!!!!!!
  • حسین IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    13 3
    بنظر من کار درستی انجام نداد و این تجربه ای بود برای بازیکنانی بزرگ که منافع تیمی را بر سلیقه شخصی خود ترجیح بدهند و کاری برای تیم انجام دهند نه برای خود.
  • ل IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    13 2
    طارمی کار اشتباهی کرد کاش تجربه بشه
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    8 2
    اولندش که فدای سرش بعدش هم گیریم که با نذر و نیاز و شانس و هر چی صعود کنیم تهش چی تا لیگ اسیا به اخرش برسه این تیم دستخوش تغیراته از دور دوم حذف میشه تازه این شرایط همه تیم های ایرانه که در لیگ اسیا حضور دارند با هزار بدبختی خودشون میکشن بالا صعود کنن بعد هم می بازن و حذف . همین پرسپولیس چند سال پیش در کورس قهرمانی هم نبود اما در اسیا چه بازیهای درخشانی داشت چند چند تا گل میزد صعود هم کرد اما نتونست بالا بیاد پس لطفا واقع بین باشید بخاطر یک پنالتی اینقد حاشیه نسازید . این فوتبال اگر احساسی نبود الان پیشرفت کرده بود مثل همه جا
  • منصور IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    10 1
    غرور بازیکنی مانند مسی را هم نابود میکند طارمی باید در اون زمان که وقتی نمانده است و تیم نیاز به پیروزی دارد چیپ زدن معنای ندارد هوادر می داند ااهلال و الوحده هم تیمی نیستند که بباز باشند
  • احمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    9 9
    به درک که گل نشد... صعود نکنیم هیچ مشکلی پیش نمیاد. گروه ما گروه مرگه و همه تیم های گروه ما قوی اند.در ضمن نیمکت ما هم خالی هست. چون قهرمان لیگ شدیم دلیل نمیشه که حتما تو آسیا نتیجه بگیریم... رضاییان هم خوب شد رفت بازیکنی که همش حاشیه داره بدرد نمیخوره
    • امیر IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      9 9
      الریان که تو کشور خودش سوم الوحده که تو امارات پنجم فقط الهلال صدرنشین.. چنان میگی گروه مرگ که انگار با رئال و بایرن و بارسا همگروهید..
    • ارمین IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      5 9
      تیم پنجم قطر و ششم امارات معنی گروه مرگ و هم فهمیدیم خخخخخخخ قبول کنید در حد اسیا نیستید لنگیا فکر کردید اونجا هم لیگ ایرانه با شلوغ بازی و رانت نتیجه بگیرید؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      6 3
      ببخشید شما چیکار رامین داری؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا اگه به قول شما این بازیکن پر حاشیه بود مطمئنا اون پنالتی گل میشد میدونی که رامین پنالتی زن تیم بود حالا خوبه رامین این همه براتون زحمت کشید اون وقت اینجور میگین واقعا برای بعضیا متاسفم...قدر نشناس ها...یه جور میگن پر حاشیه انگار تا الان شصت بار تیم رو به حاشیه برده
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    9 2
    با اون پنالتی زدنش - کلا پرسپولیس هیچ امیدی به صعود نداره - کیسه کشا الان خوشحالن
  • مسعود IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    7 4
    نام پرسپولیس ازهمه کس بالاتراست هیچ کس حق گردن کلفتی با هواداران پرسپولیس را ندارد طارمی که جوجه است طارمی باپرسپولیس بزرگ شده است
  • نيما IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    9 6
    پرسپوليس خيلي عالي بازي كرد طارمي فداي سرت
    • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      2 2
      فکر کرده زیدانه 11111111111111111
    • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      0 3
      فکر کرده زیدانه 2
    • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      0 3
      فکر کرده زیدانه 3
    • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      0 3
      فکر کرده زیدانه 5
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 0
    فدای سر بهترین بازیکن آسیا.ارزش بازیکن جنوبی رو نمیفهمید امیدوارم همشهری این بازیکن در سطح کلاس جهانی به تیم های تهرانی نیاید مهدی قائدی چون که استعدادش خدشه دار خواهد شد.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 0
    طارمي دچار غرور شده فصل بعد بايد به تيم ديگه اي بره مثل رامين رضاييان
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 0
    ما هواداران بازيكني كه با روح و روان احساسات ما بازي كنه نمي خواهيم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس