کد خبر 708754
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
دستگیری

رئیس پلیس البرزگفت :اعضای باند جاعلان حساب های بانکی در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه افزود: در پی مراجعه فردی به کلانتری 26 ماهدشت کرج و اعلام شکایت مبنی بر دریافت پیامکی در زمینه واریز و برداشت وجه از حساب بانکی وی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس این کلانتری قرار گرفت .

وی اضافه کرد: با تحقیقات ماموران از دارنده حساب بانکی این فرد مشخص شد که کارت بانکی وی مدتی پیش مفقود شده بود و ازسویی به دلیل اینکه فاقد موجودی بوده دیگر پیگیر مسدود شدن کارت نمی شود.

کامرانی صالح گفت: به دنبال مفقود شدن این کارت روز گذشته صاحب آن 2پیامک از طریق بانک مبنی بر واریز و به فاصله کمی برداشت 115 میلیون ریال از حسابش دریافت می کند.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته از پرینت بانکی دارنده حساب مشخص شد که واریز و برداشت وجه از یک جایگاه توزیع سوخت انجام شده است .

فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل موردنظر اعزام و در تحقیق از 2 نفر از متصدیان این جایگاه سوخت مشخص شد که مرد جوانی با مراجعه به این جایگاه سوخت از متصدیان می خواهد در قبال نقد کردن موجودی کارت ، مبلغی را به عنوان حق الزحمه دریافت کنند.

کامرانی صالح با بیان اینکه با راهنمایی متصدیان جایگاه سوخت و جستجوهای اطلاعاتی ماموران ،متهم طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد،گفت: وی به جرم خود مبنی بر 350 میلیون ریال کلاهبرداری با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی البرز افزود: این فرد در اظهاراتش بیان کرد که ازطریق فردی که در زندان به سر می برد حساب های افراد شناسایی شده را هک می کرده و سپس موجودی حساب ها را به کارت های مفقود شده واریز و از آن طریق به واسطه متصدیان جایگاه های سوخت مبالغ موجود را نقد و مبلغی نیز به عنوان دستمزد به آن ها پرداخت می کرده است.

وی افزود : با تلاش ماموران پلیس سایر متهمان نیز شناسایی و در بازرسی از آن ها یک فقره کارت بانکی حاوی مبلغ 180 میلیون ریال کشف شد .

وی با بیان اینکه تا کنون تعداد پنج نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .

کامرانی صالح گفت: مردم ضمن توجه به هشدارهای پلیس و رعایت موارد امنیتی درصورت مفقود شدن کارت های اعتباری و اسناد مالی خود، موارد را در اسرع وقت به بانک ها یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی پیشگیری شود و درصورت مشاهده موارد مشکوک آن را با نزدیکترین مرکز انتظامی درمیان بگذارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    0 0
    الان اونی که کارتش مفقود شده بود ضرر دیده؟؟؟کل این دعواها بر سر 40 ملیون جمعا....اونم سه نفری....مشرق اینهمه مقاله نوشتی ما فکر کردیم...سه هزار میلیارد تومنه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس