رئیسی

روزنامه شرق پا را از مسایل معمول سیاسی و اجتماعی فراتر گذشته و انتقاد از یک بار پخش شدن نمازجماعت تولیت آستان قدس در تلوزیون آنهم در چهار روز قبل را هم تبدیل به تییتر یک خود کرده است!

به گزارش مشرق، گام های جدی اصولگرایان برای رسیدن به گزینه ها متحد برای انتخابات ریاست جمهور آنهم بر اساس ساختارهای مناسب و در فضای آرام سبب انفعال روزنامه های اصلاح طلب شده است.


دستپاچگی اصلاح طلبان به حدی رسیده که با هر بار شوخی و کنایه مهران مدیری در چند دقیقه فیلم طنز جیغ بنفش از آنها بلند می شود.

در کنار این روزنامه شرق پا را از مسایل معمول سیاسی و اجتماعی فراتر گذشته و انتقاد از یک بار پخش شدن نمازجماعت تولیت آستان قدس در تلوزیون آنهم در چهار روز قبل را هم تبدیل به تییتر یک خود کرده است!

روزنامه شرق در اینباره می نویسد: "چهارشنبه هفته پیش بود که صداوسیما در «شبکه تهران»، بعد از اذان مغرب و عشا، نماز حجت‌الاسلام رئیسی که تولیت آستان قدس رضوی را برعهده دارد پخش کرد. این در حالی است که او یکی از نامزدهای اصلی جناح اصولگرا و منتقد دولت برای ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود."

روزنامه شرق حتی به اقدامات صداو سیما در سال قبل نیز انتقاد کرده و نوشته است: " اواخر سال گذشته نیز برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو از حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان میهمان دعوت کرده بود که برخلاف همیشه که این برنامه در استودیوی خبری اجرا می‌شود، در قسمتی از حرم امام رضا(ع) برگزار شد."

روزنامه شرق همانند دیگر روزنامه های اصلاح طلب در ادامه سراغ مهران مدیری نیز رفته و نوشته است: حدود یک سال از ریاست علی‌عسگری بر سازمان صداوسیما می‌گذرد و چندماهی به پایان کار دولت حسن روحانی باقی نمانده است، اما همچنان ردپای تخریب دولت در برنامه‌های صداوسیما دیده می‌شود. نمونه بارز آن برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری است که از شبکه نسیم پخش می‌شود. مدیری جمعه‌شب و در پایان این برنامه با طعنه این‌گونه گفت: «خوشبختانه رونق اقتصادی ما هم دارد سر به آسمان می‌ساید. آن‌قدر بازار خریدوفروش داغ است که یک عده حتی دارند تلویزیون خانه خود را هم می‌فروشند. آدم می‌شناسم که فرش زیر پای خود را هم فروخته است. یک‌ سری به این سایت‌های خریدوفروش بزنید، خیلی‌ها یک عدد لیوان را به قیمت هزار تومان می‌فروشند. رونق اقتصادی در حال قل‌زدن است و سرریز کرده است. همه در حال خریدوفروش هستند. بفروشید تا بازار خوب است، دو روز دیگر این رونق اقتصادی از بین می‌رود و دلتان خواهد سوخت.»

این روزنامه اصلاح طلب می افزاید: طعنه و انتقادهای صریح مهران مدیری در این برنامه بارها با واکنش مواجه شده و مشخص است که به صورت مستقیم دولت را مورد هدف قرار داده. او یک‌بار دیگر هم در این برنامه درباره آلودگی هوای خوزستان گفته بود: «اگر انرژی‌ها مثل چهارسال قبل و زمان انتخابات بود، الان بوی نفت بیشتری توی سفره‌ها می‌پیچید و مردم جنوب حداقل دو، سه روز در سال از آسمان آبی سهمی داشتند... دلیل این‌همه تنبلی‌رو هنوز دانشمندان نتونستن پیدا کنن، ممکنه ارثی باشه و ژنتیکی یا خودخواسته! »

مدیری یک‌بار هم که معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، میهمانش بود، از او پرسید: «به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری چرا هیچ اتفاقی نمی‌افتد». ابتکار از او پرسید در چه زمینه‌ای و او گفت: «نمی‌شود منکر سختی کار دولت در این سه‌سال‌وچندماه مثل مذاکرات هسته‌ای و کارهای بزرگ دیگر شد، اما بدون مراجعه به آمار آنچه که مردم به‌راحتی می‌گویند این است که بالاخره چی و با این وضعیت اقتصادی چه کنیم»

مجری این برنامه طنز یک‌بار هم گفته بود: «تصور کنید یه عده چه‌جوری توانستند وارد عملیاتی بشوند که گفته بودند: «برگشتی ندارید». امروز که شرایط عادی است جواب آن دل‌وجرئت خارق‌العاده را با سازش‌کاری و منفعت‌طلبی می‌دید؟! اگر دل‌وجرئت بعضی کارها را ندارید چرا پست‌هایی را می‌گیرید که انجام آن دل‌وجرئت می‌خواهد. اگر نمی‌توانی بتمرگ در خونه‌ات!!» کنایه‌ای که به عقیده عده‌ای به دولت و تیم مذاکره هسته‌ای می‌خورد.
منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • م ک IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    54 8
    این غوغاسالاری رفتار طبیعی و همیشگی اصلاح طلب هاست. اینا اصلاح بشو نیستن! (:
  • روح الله IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    33 5
    دم مدیری گرم که در اخر چهره ای واقعی اصلاح طلبا رو دید که 8 سال برای این اصلاح طلبا از تلویزیون فاصله گرفت
  • رضا ن SC ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    20 5
    آقای رئیسی شاید خیلی از مردم مثل من ندانند شما که هستی و نگرش افکار شما به کدام سمت سو است واقعیت امر اگر بتوانید افکارتان را با رهبری و مردم یکی کنید که امید به حل مشکلات زیاد است ولی اگر بخواهید شما هم رنگی به رنگها اضافه شوید هر جا هستید همانجا سنگین رنگین بمانید و برای مردم و رهبری شما را بخدا دردسر درست نکنید
  • مجتبی MG ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    3 0
    احسنت اما نگران نباش عزیزم ایشون مدیر مدبر و شخص توانمندی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس