کد خبر 706070
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
ارتش سوریه

ارتش سوریه موفق شد شهرک معردس و ارتفاع زیدان در استان حماه را از تروریست‌های جبهه النصره بازپس گیرد.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه امروز دوشنبه به شدت با تروریست‌های جبهه النصره در شمال استان «حماه» درگیر شد.

وبگاه خبری «سوریا الیوم» گزارش داد نیروهای سوری در ادامه عملیات خود موفق شدند شهرک «معردس» و آسیاب‌های آن و ارتفاع «زیدان» را آزاد کنند.

در این عملیات چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه از اواسط آذرماه گذشته با کمک صدها نفر از نیروهای سوری مستقر در محور شمالی شهر حماه به مواضع تروریست‌ها حمله کرد.

ارتش سوریه اعلام کرد که تصمیم دارد با پیشروی به سمت محور شمالی شهر حماه تعدادی از روستاها و مناطق آن را از دست تروریست ها آزاد کند.

تروریستها طی ماههای آگوست و سپتامبر گذشته حدود ۱۵ روستا و شهر در شمال حماه از جمله شهرهای حلفایا، طیبه الامام، صوران و مناطق کوکب، معان و معردس و روستاهای البویضه، الطلیسیه و الزغبه را اشغال کرده بودند.

در ریف شمالی حماه غالبا گروهک‌های مسلح محلی وابسته به «ارتش آزاد» از جمله «جیش العزه»، «جیش النصر»، «جیش التحریر» و «الفرقه الوسطی» و همچنین گروه های تروریستی «احرار الشام»، «اجناد الشام» «ابناء الشام» و «جند الاقصی» حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارسلان IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    0 0
    این جنگی که درسوریه است بعیداست به این زودیها تمام بشه فقط جماعت ها ازدو طرف به مسلخ گاه میروند واسراییل به پشتوانه ای که اعراب خائن وجنایت کار برایش مهیا کردن هرروز برتهدید اش علیه ایران اضافه میکند این غربیهای مکار خیلی خوب مغز این کشورهای مسلمان وعربی را تودستشون گرفتن چون یک مشت سربازان بی مزد ومواجب دراختیاردارن وهرجنایتی راهم رقم میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس