کد خبر 705802
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
دستگیری

دوپسرجوان پــــــــــــــــراید سوارکه دو مأمور پلیس را درعملیات تعقیب سرنشینان خودروی پراید به شهادت رسانده بودند با تلاش کارآگاهان جنایی، متهمان فراری شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، بامداد 12 فروردین، دو مأمور پلیس در ایست بازرسی خیابان دماوند، متوجه رفتار مشکوک سرنشینان خودروی پراید شده و به آنها دستور ایست دادند،اما سرنشینان خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس، متواری شدند.بلافاصله دو مأمور پلیس هم سوار بر موتورسیکلت به تعقیب آنها پرداختند.

مأموران پس ازورود به اتوبان بسیج در حال تعقیب خودروی مشکوک بودند که ناگهان روی پل هجرت، موتورسیکلت با دیواره کنار پل برخورد کرد مأموران نیزبراثرشدت صدمات وارده به شهادت رسیدند.

با اعلام این خبر به بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان پلیس، تحقیقات گسترده دراین باره دردستورکارقرارگرفت. دربررسی‌های مقدماتی مشخص شد محسن طهماسبی از مأموران پلیس کلانتری 210 پایانه شرق و مجید خدابنده لو از مأموران یگان امداد تهران بودند که در این حادثه به شهادت رسیدند.

پس ازصدور دستور بازداشت پراید سواران، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با ردیابی‌های تخصصی موفق به شناسایی هویت سرنشینان خودرو شده و ظهر 12 فروردین دو پسر جوان را دستگیر کردند. متهمان زمانی که در مقابل بازپرس مرشدلو قرار گرفتند به فرارازایست بازرسی اعتراف کردند ویکی از آنها که پسری 20 ساله است گفت: ساعتی قبل از این حادثه به صورت اتفاقی دوستم ایمان – راننده خودرو- را در خیابان دیدم. به بهانه گشت زدن در خیابان سوار ماشین شدم

در خیابان بودیم که با ایست بازرسی برخورد کردیم، چون هیچ‌کدام گواهینامه نداشتیم و از طرفی مدتی قبل هم به‌عنوان مظنون در حمل مواد مخدر بازداشت شده بودیم، ترسیدیم و تصمیم به فرار گرفتیم.

ما صدای ایست و شلیک هوایی را شنیدیم اما چون بشدت ترسیده بودیم فرار کردیم و بعد از مدتی چون مأموران را در تعقیب‌مان ندیدیم به خانه رفتیم. آن زمان متوجه حادثه تلخی که برای مأموران رخ داده بود نشدیم،اما ساعتی بعد در فضای مجازی خبر را خواندیم. تصمیم گرفته بودیم که بعد از پایان تعطیلات خودمان را معرفی کنیم که دستگیر شدیم.

باتوجه به اظهارات دو پسر جوان و از آنجا که به نظرمی رسد آنها در رابطه با شهادت مأموران، نقش مستقیم نداشته و فقط از دستور پلیس برای توقف تخلف کرده‌اند، بازپرس جنایی برای متهمان قرار وثیقه صادر کرد و دو پسر جوان برای تحقیقات تخصصی روانه بازداشتگاه شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • با وجدان US ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    51 13
    چرا نوشتى عاملان خوشتون مياد همه جا اينا رو فرشته جا بدى شماره خودرو رو برميداشت بعد توقيف ميكردن با موتور دنبال كردن دوتا بچه شد كار چرا اونى رو كه دنبال كردن رفت پشت بام افتاد مرد عاملش رو معرفى نكردى خبررسانى هم وجدان ميخواد فكركردم لازم نداره
    • داعش IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
      5 4
      اگه داعشی و انتحاری بودن و میرفتن تو جمعیت خودشون رو میترکوندن بازم این حرفا رو تکرار میکردی با وجدان خان؟
  • محسن IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    44 4
    الان اینا به خاطر بی احتیاطی تصادف کردن شهید میشن.. ولی پارسال چند سرباز رو سوار اتوبوس با راننده معتاد کردین و به کشتن دادین شهید حساب نشدن
    • علیرضا IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
      0 1
      من برادر شهيدم نمیدونی الکی حرف نزنید
  • قاسم IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    33 1
    یادمه تو سربازی اوایلش دژبان بودم فرمانده ما همیشه میگفت فقط ببین و گزارش بده هرچی شد خودت درگیر نشو اسمش یا شماره پلاک بنویس ما خودمون میگیریمش حالا فرمانده اونا بهشون دستور داده تا پای جون دنبال دوتا بچه با موتور برن
  • جلال IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    31 15
    به "با وجدان" می گویم. آخه آدم حسابی ممکنه داخل پراید اسلحه یا جسد یا صد کیلو شیشه مخفی کرده بودند و گرنه برای گواهینامه نداشتن که فرار کردن نداره. یکی دیگه جان عزیزش را برای حفاظت مردم میده آنوقت چرندیاتش از زبان دیگران در میاد. خیلی هم باوجدان نیستی.
    • par IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
      7 2
      راست نوشتی اینایی که یکبار بخاطر مواد بازداشت شدن و جرمشون ثابت نشده حتما" دوباره دست گلی به آب دادن که اینجوری فرار کردن !بعضیارو باید درصحنه ی جرم دستگیرکرد!
  • ح IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    34 5
    احتمالا خود ماموران که باید الگوی قانونمداری باشند کلاه ایمنی نداشتند!!!
  • امیر IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    25 9
    ماموران پلیس واقعاً شرایط کاری سخت و خطرناکی دارن امیدوارم مسئولین پشتیبانی بیشتری از پرسنل ناجا کنند. در ضمن مشرق در تیتر خبر این دو جوان را عامل شهادت این دو مامور معرفی کردی ولی در پایان خبر بازپرس این دو جوان را فقط متخلف دانسته نه قاتل.
  • جایگاه شهادت منزلت و معنایی دارد. AU ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    17 2
    آقاجان شما با اینکار دارید باکلمه شهادت و معنی آن بازی می کنید. نکنید اینکارو.
  • حسین IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    7 1
    گیریم همه این نوشته هاتون که یکطرفه نوشته شده درست /چندین ایراد به خود پلیس وارده که یکیش هم با موتور دنبال ماشین افتادنه که اصلن ایمنی واصولی نیس/ حالا با این بیچاره ها چیکار میخان بکنن خدا میدونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس