اکران

فروش فیلم‌های اکران نوروزی در هفته دوم اکران با افزایش 136 میلیون تومانی نسبت به سال گذشته مواجه شد این در شرایطی است که قیمت بلیت سینماها نسبت به سال گذشته با افزایش 20درصدی مواجه شد.

 به گزارش مشرق، هفته دوم اکران نوروزی فیلم ها (بر اساس سیستم مکانیزه) با اقبال بهتری از هفته اول مواجه شدو در نهایت این هفته با افزایش ۱۳۶ میلیونی نسبت به سال گذشته مواجه شدیم. که به نظر می رسد اگر قیمت بلیت افزایش نیافته بود ما شاهد این افزایش نبودیم. بسیاری از کارشناسان معتقدند فیلم های اجتماعی آنگونه که باید نتوانست نظر مخاطب را جلب کند این در حالی است که سال گذشته فیلم های «بادیگارد» و «ابد و یک روز» همپای فیلم های کمدی با اقبال مواجه بودند. ما در میان آثار اجتماعی تنها فیلم «ماجرای نیمروز» توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

در تاریخ ۹۶/۱/۲ فروش فیلم های اکران نوروزی (خوب بد جلف، گشت ۲، سه بیگانه، ماجرای نیمروز، آباجان و یک روز بخصوص) با فروش ۸۰۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مواجه شد.

در تاریخ ۹۶/۱/۳ فروش فیلم به ۸۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

در تاریخ ۹۵/۱/۴ فروش فیلم های اکران نوروزی (پنجاه کیلو آلبالو، من سالوادور نیستم، بادیگارد، ابد و یک روز، خشم و هیاهو و کفش هایم کو؟) با فروش ۸۷۴ میلیون تومان مواجه شد که در همین تاریخ سال ۹۶ فروش فیلم ها در این روز به ۱ میلیارد و ۲۶میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در تاریخ ۹۵/۱/۵ فروش فیلم ها  رقم ۸۷۷میلیون و ۶۰۰ هزارتومان بود که در همین تاریخ در سال ۹۶ فروش فیلم به ۹۳۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

در تاریخ ۹۵/۱/۶ فروش فیلم ها  رقم ۹۶۹میلیون ۶۰۰هزارتومان بود که در همین تاریخ در سال ۹۶ به فروش ۱میلیارد و ۲۸میلیون ۱۰۰هزارتومان رسید.

در تاریخ ۹۵/۱/۷ فروش فیلم ها  رقم۹۴۷میلیون و ۱۰۰ هزارتومان بود که در همین تاریخ در سال ۹۶ به ۱میلیارد و ۷۹میلیون و ۹۰۰هزارتومان رسید.

در تاریخ ۹۵/۱/۸ فروش فیلم ها  رقم ۹۹۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که در همین تاریخ در سال ۹۶ به ۱میلیارد و ۳۳۸میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در تاریخ ۹۵/۱/۹ فروش فیلم ها به رقم ۱میلیاردو ۲۶میلیون و ۷۰۰ هزارتومان رسید.

در تاریخ ۹۵/۱/۱۰ فروش فیلم ها به رقم ۱میلیارد و ۲۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.  

مجموع فروش فیلم در هفته دوم اکران نوروزی سال ۹۵ ۶ میلیارد و ۹۱۴میلیون تومان بود که در همین تاریخ در سال ۹۶ به ۷ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید که با افزایش ۱۳۶ میلیونی مواجه شد.  

مقایسه فروش فیلم‌ها درهفته دوم اکران نوروزی سال ۹۵ و ۹۶

تاریخ فروش (تومان) تاریخ فروش (تومان)
۹۶/۱/۲ ۸۰۴۱۰۰۰۰۰
۹۶/۱/۳ ۸۳۵۷۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۴ ۸۷۴۰۰۰۰۰۰ ۹۶/۱/۴ ۱۰۲۶۱۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۵ ۸۷۷۶۰۰۰۰۰ ۹۶/۱/۵ ۹۳۸۵۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۶ ۹۶۹۶۰۰۰۰۰ ۹۶/۱/۶ ۱۰۲۸۱۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۷ ۹۴۷۱۰۰۰۰۰ ۹۶/۱/۷ ۱۰۷۹۹۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۸ ۹۹۴۷۰۰۰۰۰ ۹۶/۱/۸ ۱۳۳۸۱۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۹ ۱۰۲۶۷۰۰۰۰۰
۹۵/۱/۱۰ ۱۲۲۵۱۰۰۰۰۰
مجموع فروش ۶میلیارد و ۹۱۴میلیون مجموع فروش  ۷میلیارد و ۵۰ میلیون
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس