کد خبر 705217
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
پل آتلانتای

مقامات آمریکایی از فروریختن بخشی از پلی بین ایالتی در آتلانتا در پی وقوع آتش سوزی در زیر پل و برخاستن ستونی از دود سیاه از منطقه خبر داده اند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، مقامات آمریکایی از فروریختن بخشی از یک پلِ بین ایالتی در آتلانتا در پی وقوع آتش سوزی در زیر پل و برخاستن ستونی از دود سیاه از منطقه خبر داده اند. هنوز گزارشی از شمار تلفات احتمالی در این حادثه که موجب ایجاد گره شدید ترافیکی در منطقه تا چندین مایل شد، دریافت نشده است.

ناتان دیل فرماندار ایالت جورجیا با شرکت در کنفرانسی خبری گفت: «ما در تلاش برای ارزیابی میزان خسارات و نیز تعیین دستور کاری برای تعمیر فوری پل هستیم.»

هم اکنون ستونی از دود سیاه از منطقه در مرکز آتلانتا به آسمان برخاسته و شدت غلظت دود به گونه ای بوده است که ساکنان منطقه به رسانه ها گفتند ابتدا فکر کردند طوفانی در مسیر حرکت به سمت منطقه است. گزارش‌ها حاکیست پس از آن شعله های آتش به ارتفاع ساختمان چندین طبقه از زیر پل مشاهده شد و حدود ساعت هفت و نیم شب به وقت محلی، در حالیکه ده‌ها مامور آتش نشان سرگرم اطفای شعله های حریق بودند، بخشی از پل فرو ریخت.

ساعت‌ها پس از فرو ریختن پل، خودروها به طول چندین مایل در ترافیک گیر کرده‌اند. در منطقه فولتون حالت فوق العاده اعلام شده است و ساعت کار ادارات دولتی در آتلانتا از ساعت ده صبح روز جمعه اعلام شده است تا به مردم برای حضور در محل کار فرصت بیشتری داده شود.

فرماندار جورجیا اعلام کرد ظاهرا آتش سوزی که منجر به فروپاشی بزرگراه شد، از توده بزرگی از لوله های پی وی سی آغاز شده است که زیر سازه پل انباشته شده بود. مقامات محلی درباره مالک این لوله های پی وی سی یا اینکه چه کسی آنها را زیر پل انباشته کرده است ابراز بی اطلاعی کرده اند.

تمامی مسیرها به سمت بزرگراه مسدود شده است و مقامات از رانندگان خواسته اند از تردد به سمت این محل از همه مسیرها خودداری کنند.

رئیس پلیس آتلانتا اعلام کرد لازم است همگان از تردد به سمت منطقه خودداری کنند زیرا ضروری است تا جاده ها برای عبور و مرور خودروهای امدادرسانی آتش نشانی بدون ترافیک و خلوت باشد.  

تصاویری تلویزیونی از محل نشان می دهد در حالی که خطوطی از خودروها در دو طرف مسیر پل متوقف شده اند، دود سیاه رنگ غلیظی از منطقه به آسمان برخاسته است. همچنین به نظر می رسد توده ای از بشکه و فنر زیر پل انباشته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس