کد خبر 703089
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
حضور رئیس جمهور در مجتمع توانبخشی شهدای هفت تیر

رئیس‌جمهوری روز دوشنبه در آغازین ساعات سال ١٣٩٦ با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز دوشنبه در آغازین ساعات سال ١٣٩٦ با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.

وی در این بازدید که دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت،  در فضایی صمیمی با معلولان و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

روحانی در جمع فرزندان و افراد تحت پوشش این مرکز در سخنانی ضمن تبریک سال نو به آنان ، اظهار امیدواری کرد: سال جدید سالی سرشار از برکت، دلخوشی و سرزندگی برای ملت بزرگ ایران باشد.

رئیس‌جمهور افزود: پیام بهار برای ما این است که باید ناامیدی‌ها را کنار بگذاریم و زمستان هرچند سخت و طولانی باشد در نهایت به پایان خواهد رسید.

روحانی اظهار داشت: عزیزانی که دچار رنج جسمی هستند، بی تردید روزهای راحتی را نمی‌گذرانند، اما آنچه می‌تواند مارا در زندگی کمک کند، نشاط روحی و توکل به خداوند است و باید این قاعده را در ذهن خود بسپارید که هرکه سختی‌های زندگی بیشتری دارد خداوند برای او اجر و مزد بالاتری در نظر خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: صبر، تحمل و نشاط شما و فعالیت‌های هنری و فرهنگی  و علمی شما نشان از این است که خداوند استعداد لازم را برای این اقدامات به شما عطا کرده است.

روحانی خطاب به معلولان این مرکز افزود: وظیفه ما این است که در کنار شما باشیم و مردم هم وظیفه دارند تا شما را یاری کنند. همه پدران و مادران جامعه باید نسبت به شما احساس پدری و مادری کنند.

رئیس‌جمهوری با تجلیل از زحمات و خدمات پرسنل این مرکز و نیروهای بهزیستی در سراسر کشور، گفت: خداوند به همه شما توفیق خدمت داده است و این تلاشها بسیار ارزشمند است.

روحانی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که شرایط بهتری را برای زندگی شما فراهم کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد سال جدید، سال مهربانی های بیشتر و سربلندی برای ملت و کشور عزیز ما باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهمان SE ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    0 2
    خسته نباشید جناب روحانی، خوب است سری به مردم کپرنشین منطقه کهلوت در جنوب استان کرمان بزنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس