کد خبر 702840
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
اسرائیل و روسیه

فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی گفت: چشم انداز فعل و انفعالات نظامی روسیه در منطقه نشان می‌دهد این کشور قصد حضور طولانی مدت در مرزهای ما را دارد.

به گزارش مشرق، «درور فریدمن» فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی  به «رادیو ارتش اسرائیل» گفت که روسیه قصد ماندن طولانی در منطقه را دارد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» دریادار «فریدمن» در گفت‌و‌گو با رادیو ارتش گفت، چشم انداز فعل و انفعالات نظامی روسیه در منطقه نشان می‌دهد این کشور  قصد حضور طولانی مدت در کنار ما دارد.

وی گفت: «شما فعالیت‌های آن‌ها را شاهدید و می‌بینیدکه آن‌ها قصد ماندن دارند،شما فعالیت‌های آن‌ها را در بندر طرطوس شاهدید و متوجه می‌شوید که این نحوه فعالیت برای شخصی که صبح فردا قصد ترک جایی را داشته باشد،نیست.»

فرمانده نیروی دریایی اسرائیل در ادامه این مصاحبه گفت: «شما می‌توانید این قضیه را با میزان تسلیحاتی و تجهیزاتی که آن‌ها در حال آوردنش به اینجا هستند و پایگاه‌هایی که در حال ساختش هستند را شاهد باشید. آنگاه متوجه می‌شوید که روس‌ها قصد حضور بلندمدت دارند.»

فریدمن توضیح داد که حضور نظامی روسیه در سوریه نحوه عملیات نیروی دریایی اسرائیل در منطقه را دگرگون ساخته است.

وی در این باره گفت: «مواردی وجود دارد که ما موقعیتی را ارزیابی کردیم و آن‌را تغییر دادیم یا تصمیم گرفتیم عملیاتمان را اجرا نکنیم.»

وی در ادامه گفت که نیروی دریایی نمی‌خواهد شاید موقعیتی باشد که طی آن توانایی‌هایش به خاطر عملیات نظامی روس‌ها در منطقه بر ملا شود.

وی با بیان این‌که اسرائیل نسبت به استقرار ناو «آدمیرال کوزنتوسوف» روسیه در سواحل دریای مدیترانه حساب باز می‌نماید،گفت: «وقتی یک چنین نیرویی اینجا مستقر است، رفتار ما هم  تغییر می‌یابد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    0 0
    وقتی سنگ برداری سگ دیگه زوزه کشان فرار میکنه حضور یک نیروی قدرتمند برای گوشمالی جنایتکاران صهیونیست ضروری است بله گفته خودتان کاملا درست و شفاف ترین حرفی بود که زده اید: «وقتی یک چنین نیرویی اینجا مستقر است، رفتار ما هم تغییر می‌یابد.» پس حضور ایران رو هم در کنار خودتون احساس کنید تا رفتارتون ملایمتر از این بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس