کد خبر 701891
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
دربی مازندران

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت که مهدی تاج به او گفته جلوی حکم کمیته انضباطی را خواهد گرفت.

به گزارش مشرق،  مهدی پرهام پس از اعلام رأی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر برنده اعلام شدن خونه‌به‌خونه در دیدار مقابل نساجی گفت: امروز (سه‌شنبه) مصاحبه‌هایی از قول آقای حسین‌زادگان،  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منتشر شد که از تیم خونه‌به‌خونه حمایت می‌کرد. البته زمانی که با او صحبت کردم، وی چنین مصاحبه‌هایی را تکذیب کرد. حتی با آقای تاج هم صحبت کردم و رئیس فدراسیون به من قول داد که بهترین تصمیم در این زمینه گرفته خواهد شد.

وی افزود: خیال هواداران راحت باشد و خونسردی خود را حفظ کنند. آنها مطمئن باشند بهترین تصمیم گرفته خواهد شد و ان‌شاءالله حق به حقدار می‌رسد. این‌گونه نیست که بخواهند یک ساعته حکم بدهند و بخواهند یک تیم را نابود کنند. خونه‌به‌خونه در قائمشهر ما را شکست داد، اما خون از بینی کسی نیامد، اما شرایط این مسابقه، شرایط معمولی بازی نبود و نیروی انتظامی در دیدار روز دوشنبه عملکرد خوبی نداشت.

مالک باشگاه نساجی با ابراز امیدواری به اینکه مسئولان تصمیمی بگیرند که این ماجرا ادامه پیدا نکند، اظهار داشت: قائمشهر و بابل در یک استان هستند و مردم این دو شهر با هم برادرند. با اینکه نتیجه بازی 3 بر صفر به ضرر ما اعلام شده، اما آقای تاج گفت جلوی این حکم را می‌گیرد تا موضوع بیشتر بررسی شود. اسناد جدیدی به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم و ان‌شاءالله با توجه به این مدارک تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس