کد خبر 701546
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
داعش نمایه

شمار دیگری از تروریستهای تکفیری در استانهای دیرالزور و درعا به هلاکت رسیدند و حمله تروریستهای تکفیری به اطراف فرودگاه دیر الزور شکست خورد.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، یگانهای ارتش سوریه در ادامه عملیات برای ریشه کن کردن گروه تروریستی داعش در دیر الزور به تعدادی از مقرها و مکانهای این گروه در دیرالزور حمله کردند و با اعضای داعش که به اطراف فرودگاه دیر الزور و مقر تیپ ارتش یورش برده بودند به شدت درگیر شدند که این درگیری با هلاکت بیشتر تروریستهای مهاجم پایان یافت و بقیه نیز گریختند.


نیروی هوایی ارتش سوریه نیز تعدادی از مکانهای تجمع و مقرهای داعش را در منطقه مقابر و اطراف شرکت برق و دو منطقه مکبات و کارگاههای بلوک و روستای جفره درهم کوبید.


منابع محلی گفتند نیروهای رژیم ترکیه دست‌کم سه شهروند سوری را در نزدیکی روستای ام الصهاریج در حومه رقه نزدیک مرز ترکیه کشتند.


نیروهای ارتش سوریه همچنین به مکانهای تجمع و محورهای نفوذ گروههای تروریستی وابسته به جبهه النصره مرتبط با رژیم صهیونیستی در منطقه درعا البلد حمله کردند.


یگانهایی از ارتش سه دستگاه خودرو و تعدادی از استحکامات نظامی و دو مکان استقرار توپ تروریستهای جبهه النصره را در اطراف میدان المصری ، ساختمان پست ، محله‌های کر ک ، عباسیه و طریق السد در درعا البلد منهدم کردند.


محله‌های مسکونی در درعا البلد بیش از دو ماه است که هدف حملات تروریستی است و آنها صدها موشک و خمپاره به محله‌های مسکونی و منطقه بیمارستان دولتی شلیک می کنند که به شهادت شماری منجر شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس