کد خبر 701247
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
آرنولد

شوارتزنگر می خواهد در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک مستقل در سنا حضور پیدا کند. در این گزارش همچنین آمده بود که دیدگاه های او کاملا با ترامپ مخالف هستند، کسی که با او بارها سر برنامه «کارآموز سلبریتی» در توییتر به مشکل برخورده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- بازیگر نقش ترمینیتور و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا در پستی در فیس بوک اطلاع داد که با وجود اینکه خوشحال است خیلی ها از او خواستند برای حضور در ملجس سنای آمریکا اقدام کند، ماموریت فعلی او مبارزه با تقلب انتخاباتی از طریق دست بردن در حوزه های انتخابیه است.

به گزارش بانی فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، آرنولد شوارتزنگر می گوید روی حضور در مجلس سنای ایالات متحده متمرکز نیست. این فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا روی صفحه فیس بوک خود نوشت که بسیار مفتخر است که خیلی ها از او خواستند برای شرکت در سنا اقدام کند، اما می خواهد به جای این کار روی جِری مَندرینگ (Gerrymandering) یا تغییر نتایج انتخابات از طریق بارآرایی حوزه های انتخابیه تمرکز کند.آرنولد گفت: «ماموریت من در حال حاضر این است که از طریق اصلاح حوزه ها، مثل کاری که در کالیفرنیا کردیم، کمی عقل و خوشفکری به واشنگتن بیاورم. جری مندرینگ کاملا سیستم سیاسی ما را در هم شکسته و من بر این باورم که بهترین پلتفورم من برای تعمیر کردن آن از بیرون است، با کمپین کردن برای کمیسیون های تقسیم بندی مستقل«

پولیتیکو اخیرا گزارش داد که شوارتزنگر می خواهد در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک مستقل در سنا حضور پیدا کند. در این گزارش همچنین آمده بود که دیدگاه های او کاملا با ترامپ مخالف هستند، کسی که با او بارها سر برنامه «کارآموز سلبریتی» در توییتر به مشکل برخورده است.در ادامه می توانید پست فیس بوکی کامل شوارتزنگر را بخوانید: «من عمیقا مفتخر هستم که خیلی ها در مورد اقدام برای سنا با من صحبت کرده اند، اما ماموریت من در حال حاضر این است که از طریق اصلاح حوزه ها، مثل کاری که در کالیفرنیا کردیم، کمی عقل و خوشفکری به واشنگتن بیاورم. جری مندرینگ کاملا سیستم سیاسی ما را در هم شکسته و من بر این باورم که بهترین پلتفورم من برای تعمیر کردن آن از بیرون است، با کمپین کردن برای کمیسیون های تقسیم بندی مستقل. به خاطر تمام پیغام های مهربان تان و تمام حمایتی که از من کردید ممنونم و امیدوارم که به من با همان اشتیاق در نبرد علیه جری مندرینگ ملحق شوید

اصطلاح جری مندرینگ پس از آن رایج شد که البریج جری، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت ماساچوست آمریکا در ابتدای قرن نوزدهم میلادی سعی کرد از طریق بازآرایی نقشه ایالت، بخت فدرالیست‌ها برای پیروزی در انتخابات کنگره را کاهش دهد. یک روزنامه منتقد، نقشه جدید شهرستان‌ها را به شکل یک سمندر تشبیه کرد. اصطلاح جری‌مندرینگ ترکیبی از نام فرماندار وقت و بخشی از کلمهٔ سمندر (Salamander) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس