کد خبر 701236
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
منوچهر محمدی

مدیرعامل شرکت نمایشگران پرده نقره‌ای گفت: بخش ریشه‌ای مشکلات سینما در حوزه مسایل اقتصادی کمبود سالن سینما است و اگر با یک برنامه‌ریزی هدفمند سالن استاندارد ساخته شود قطعاً منجر به بالارفتن کیفیت فیلم‌ها می‌شود.

به گزارش مشرق، با احداث 10 سالن در مجموعه مگامال در منطقه اکباتان تهران، بخش عمده‌ای از مشکلات نمایشی در سینمای ایران مرتفع می‌شود و 1400 صندلی به ناوگان سینمایی کشور اضافه می‌شود. منوچهر محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگران پرده نقره‌ای درباره آماده‌سازی مجموعه برای بهره‌برداری در اکران نوروز96 فیلم‌ها گفت: مدیرعامل مجموعه سینمایی مگامال دارای 10 سالن با ظرفیت های نمایشی مختلف از تعداد صندلی است این مجموعه در یک حرکت جهادی از آذرماه سال 95 شروع به عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه شد و تا الان بالای 95 درصد کار به اتمام رسیده است.

ساخت 10 سالن ظرف 4 ماه الگوی ارزشمند فعالیت‌های عمرانی

وی در ادامه تاکید کرد: فکر می‌کنم در تاریخ سینمای کشور و حتی در تاریخ فعالیت های عمرانی مجموعه ساخت ده سالن سینما ظرف کمتر از 4 ماه می تواند یک الگوی ارزشمند از جهت فعالیت های عمرانی در کشور باشد این در حالی است که اکثر عمر  فعالیت‌‌های عمرانی بالای ده سال است ما به مسئولین وزارت ارشاد پیشنهاد دادیم که این حجم کار و اتفاق بزرگی  که در فعالیت های عمرانی انجام شده به عنوان نمونه کار بخش خصوصی در سطوح عالی دولت مطرح شود تا انشاءالله الگویی برای فعالیت های عمرانی شود. انجام عملیات عمرانی این مجموعه نشان داد که اگر همت بخش خصوصی به میدان بیاید می‌تواند در راستای کمبود سالن های نمایش یک حرکت جدی صورت بگیرد که طبیعتاً در وهله اول به افزایش فضای فرهنگی در کشور کمک می کند و هم موجب بهره مندی تهیه کنندگان و صاحبان فیلم خواهد بود.

مشکلات اقتصادی با احداث سالن مرتفع می‌شود

تهیه‌کننده با سابقه سینمای ایران گفت: روشن است که بخش ریشه ای مشکلات سینما در حوزه مسایل اقتصادی کمبود سالن سینما است و فکر می کنم اگر با یک برنامه ریزی هدفمند مجموعا بتوان 1000 سالن دیگر در کل کشور با استانداردهای روز دنیا ساخته شود قطعاً منجر به بالارفتن کیفیت فیلم ها و بازگشت سرمایه تولیدات سینمایی و همچنین باعث رونق اقتصادی سینمای ایران خواهد شد. 

محمدی درباره افتتاح این مجموعه و امکان اکران فیلم‌های نوروزی در این مجموعه گفت:  امیدواریم بتوانیم ظرف یکی دو هفته آینده میزبان فیلم های اکران نوروز 96 در مجموعه سینمایی مگامال باشیم. مجموعه سینمایی مگا مال با طراحی ویژه ای که در آن انجام شده یکی از بهترین، زیباترین و راحت ترین مجموعه های پردیس های سینمایی در کشور خواهد بود که طبیعتاً در غرب تهران پذیرای مردم عزیز می‌تواندباشد. 

۲ سالن VIP و سالن تئاتر

وی درباره ظرفیت نمایشی این مجموعه گفت: کل مجموعه حدود 1400 صندلی خواهد داشت که تمام استاندارد‌های نمایشی در آن لحاظ شده و مجموعه مجهزی است. مجموعه مگامال دارای دو سالن VIP است برای نمایش های اختصاصی و یکی از سالن های قابلیت اجرای تئاتر  و موسیقی با کیفیت بسیار مطلوب خواهد داشت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس