خسروی وفا

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در بازی‌های پاراآسیایی 2018 به دنبال جایگاه سومی هستیم و در پارالمپیک 2020 هم می‌خواهیم جایگاه‌هایی که در ادوار گذشته پشت سر گذاشته‌ایم را ارتقا دهیم و در توکیو بهتر از قبل نتیجه بگیریم.

به گزارش مشرق، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک بعد از یکصدو چهل و چهارمین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اهمیت بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو گفت: برنامه کمیته ملی پارالمپیک برای بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک به ستاد این بازی‌ها که به ریاست سلطانی‌فر برگزار می‌شود، ارائه شده و بر اساس آن حرکت می‌کنیم به طوری‌که اگر در گذشته در پارالمپیک حفظ و ارتقا جایگاهمان را مد نظر داشتیم این بار فقط ارتقا را به عنوان هدف قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: حتما بدنبال جایگاه سومی بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا هستیم و در پارالمپیک 2020 نیز به دنبال این مهم هستیم که همه جایگاه‌های قبلی که به دست آورده‌ایم را پشت سر بگذاریم و به جایگاهی بهتر از ادوار گذشته دست پیدا کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به سوالی در مورد ابعاد همگانی ورزرش جانبازان و معلولین گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم ناخودآگاه می‌طلبد که فعالیت جدی در حوزه ورزش همگانی داشته باشیم از طرفی نتیجه ورزش همگانی علاوه بر توانمندسازی جانباز و معلول، قهرمانی است که ان‌شاءالله با افتخار برای ایران به ارمغان می‌آید.

خسروی‌وفا پیرامون برگزاری یکصدو چهل و چهارمین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای اولین بار بعد از استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک بر اساس قانون، این جلسه با حضور دو نماینده از مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان مجلس دهم به عنوان ناظر برگزار شد که ریاست آن بر عهده سلطانی‌فر بود. این جلسه بر مبنای گزارش عملکرد یکساله کمیته، بیان نقطه نظرات اعضا و نمایندگان مجلس و جمع بندی وزیر ورزش و جوانان و ارائه نظرات برگزار شد.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس