کد خبر 700594
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
محسن کائیدی

دارنده نشان‌های طلا و نقره پرتاب‌های نیزه و وزنه کلاس F34 پارالمپیک‌ 2012 و نفر سوم پرتاب نیزه پارالمپیک ریودوژانیرو می‌گوید، بعد از ریو افسردگی گرفته است.

به گزارش مشرق، محسن کائیدی اظهار کرد: در حال حاضر زیرنظر مصطفی بهرامی مربی تیم ملی در خرم‌آباد تمرین می‌کنم. امکانات سالن آکادمی پرتاب‌های خرم‌آباد ایده‌آل نیست اما مکان تمرینی خوبی است.

وی ادامه داد: برای رقابت‌های جهانی لندن که تیرماه برگزار خواهد شد، آماده می‌شویم. انتخابی تیم ملی برای اعزام به لندن نیز اردیبهشت برگزار می‌شود.

کائیدی که در چند رقابت اخیر ازجمله پارآسیایی، جهانی و پارالمپیک طلا کسب نکرده است، در این باره گفت: بعد از تغییر قوانین داوران سلیقه‌ای عمل می‌کنند و در هر مسابقه‌ای که شرکت کرده‌ام با آنها مشکل‌ داشته‌ام، با این حال سعی می‌کنم در جهانی لندن طلا بگیرم.

این ورزشکار لرستانی تصریح کرد: در پارالمپیک ریو به راحتی می‌توانستم روی سکوی اول قرار بگیرم که داوران اذیت کردند و حقم را خوردند. در پرتاب نیزه سوم و وزنه پنجم شدم، بعد از آن رقابت‌ها افسردگی گرفتم و سه ماه برای تمرین سمت استادیوم نرفتم.

وی اضافه کرد: رکوردهای تمرینی‌ام خیلی خوب است اما در مسابقات شرایطی پیش می‌آید که اجازه نمی‌دهد، پرتاب‌های موردنظر را انجام دهیم.

کائیدی با بیان اینکه الان در وضعیت خوبی قرار دارم، افزود: انتظار داریم مسئولان لرستانی بیشتر به ورزشکاران توجه کنند و آنها را به دست فراموشی نسپارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    1 0
    درد و بلاتون بخوره تو سر این مدیران بی لیاقت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس