کد خبر 700023
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
خلیج فارس 2

فیلم انیمیشن «خلیج فارس 2» به کارگردانی فرهاد عظیما با موضوع جنگ ایران و آمریکا در سینماهای تهران به نمایش درآمد.

به گزارش مشرق،  نمایش فیلم انیمیشن «خلیج فارس 2» به کارگردانی فرهاد عظیما پس از نمایش در سینماهای مشهد و اقبال خوب مخاطبان در تهران به نمایش درآمد .

این فیلم  به قسمتی از درگیری دریایی ناوگان سپاه با ناوگان پنج نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس می پردازد. در این فیلم ایران با استفاده از جنگ نامتقارن دریای ناوگان کلاسیک آمریکا را درخلیج فارس زمین‌گیر می‌کند. و جنگ در نهایت با توسل وامدادهای غیبی به پیروزی ایران منجر می شود.

«خلیج فارس 2» اکرانش رادر سینماهای مشهد آغاز کردو هم اینک در سینماهای آزادی، سپیده، شاهد آغاز کرده است. این فیلم در شهرهای اصفهان (پردیس سینمایی چهارباغ)، قزوین (سینما بهمن)، مشهد (هویزه، آفریقا، پیروزی، سیمرغ و قدس)، سنندج (بهمن) و مدرسه اسلامی هنر قم نیز به نمایش درآمده است. 

صداپیشگی این فیلم برعهده  بهرام زند،شروین قطعه ای،محمد عبادی،ژرژپطرسی،منوجهر زنده دل و... است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    2 3
    انیمیشن از نظر طراحی خوب بود و کیفیت مطلوبی داشت ولی داستان فیلم فوق العاده غیر منطقی و ناشیانه و احساساتی بود که میشد درگیری سپاه با ناوگروه های آمریکایی رو به صورت معقولانه و با استراتژی سپاه در برخورد با امریکا ساخت عزیزانی که انیمیشن رو دیدن متوجه عمق فاجعه تو بخش محتوا و متن داستان شدن توی جنگ کلاسیک واقعا مسخره است که یک ناوچه سبک با یک ناوگروه مجهز درگیر بشه و همه رو شکست بده استراتژی سپاه تو درگیری با امریکا مبتنی بر حمله با قایق های تند رو مین دریایی موشکهای بالستیک و کروزه که از ساحل و قایق پرت میشن بعد از همه اینا تازه ناوچه ها وارد عمل میشن چون ناوچه های ما توانایی مقابله تنهایی با یک ناوچه اونهارو هم ندارن چه برسه به یک ناو گروه مجهز!!!!!!!!:(( سردار سلیمانی هم فرمانده نیروی قدس سپاه هست و نه فرمانده ناوچه بهتر بود برای نوشتن متن از یک نیروی نظامی مطلع به استراتژی جنگ دریایی استفاده میکردن تا اینجوری گند نزنن درپایان جا داره از تیم انیمیشن بابت زحماتشون تشکر کنیم کیفیت انیمیشن خوب بود ولی نویسنده باید بره دنبال یه کار دیگه. . . . .
    • مهدیار US ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
      1 1
      شما خودتو ناراحت نکن من فیلم رو دیدم اصلا این طوری که میگی نیست.انگار داری خناس بازی دار میاری که اینطوری یک طرفه به قاضی میری
  • تازه بیکار شده IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    4 1
    با این اوضاع همینمونم مونده با امریکا درگیر شیم
  • تازه بیکار شده IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    3 2
    با این اوضاع همینمونم مونده با امریکا درگیر شیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس