کد خبر 693819
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

تنها پایبندی به نظام مقدس و ولایت فقیه نباید برای صلاحیت شخص ملاک باشد. شایستگی، تخصص، تجارب و سوابق درخشان هم باید مدنظر باشد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق -آنچه می خوانید، یادداشتی از سوی سردار آزاده ممتاز، سید علی اکبر مصطفوی است که در اختیار مشرق قرار گرفته است.
 
از ماست که برماست؛ این یادداشت قابل توجه هم میهنان عزیز و مسئولان دلسوز و متعهد است. عوامل بسیاری باعث گردید ساختمان پلاسکو فروریزد و بسیاری از هموطنان جان خود را از دست بدهند.
 
یکی از آن عوامل رأی مردم است. باکمال تاسف با رأی مردم تاکنون بناهای زیادی در زمینه های مختلف فروریخته و اگر توجه نشود فروخواهد ریخت؛ چون بسیاری ازمردم ما به جای اینکه با تحقیق و بررسی به علم و آگاهی، تقوا و درستکاری، تخصص، شایستگی، تجارب و کاردانی شخص رأی دهند، به فامیل، دوست، آشنا، مدرک تحصیلی بدون تجربه و تخصص، به وعده های دروغین از جانب کاندیده ها و از همه بدتر به معروفیت اجتماعی شخص رأی می دهند که هیچ تخصص و شایستگی در آن کار ندارند.
 
یادداشت یک سردار آزاده درباره مسائل روز 
لذا چنین رأیی جز خانه نشین کردن انسان های  شایسته، خدمتگزار و آسیب به کشور، نظام، ملت و نادیده گرفتن خون شهدا و خوشحال کردن دشمنان حاصل دیگری نداشته و نخواهد داشت. ضمنا آنانی که شایستگی ندارند، خود را کاندیدا می کنند. بیانگر عدم تقوای و عدم پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است. شایان ذکر است تنها پایبندی به نظام مقدس و ولایت فقیه نباید برای صلاحیت شخص ملاک باشد. شایستگی، تخصص، تجارب و سوابق درخشان هم باید مدنظر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس