کد خبر 69316
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹

سایت صهیونیستی بالاترین که مدتهاادعای بی طرفی در گزینش اخبار می‌کرد، امروز با تغییر لگوی سایت خود تصویر پرچم رژیم صهیونیستی و علامت داوود را در آن قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از  فارس، سایت صهیونیستی بالاترین که مدت‌ها عوامل پشت پرده و ماهیت گردانندگان خود را پنهان می‌کرد، امروز با تغییر لگوی سایت خود، تصویر پرچم رژیم صهیونیستی و علامت داوود را در آن قرار داده است.

در این زمینه مدتی قبل روزنامه کیهان از ماهیت واقعی این سایت ضدانقلاب پرده برداشه بود، که همواره با انکار گردانندگان این سایت صهیونیستی مواجه می‌شد.

گفتنی است در اوج آشوب‌های خیابانی، سایت صهیونیستی بالاترین با انتشار انواع دروغ‌ها و تحریک عناصر ساده‌لوح تلاش داشت به اغتشاش دامن بزند و برخی از شعارهای ضدانقلابی نظیر نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی (با حذف اسلامی) از سوی شبکه‌هایی نظیر بالاترین به عناصر میدانی القا شد.
 
اما به مرور زمان شبکه‌های اینترنتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی، موضوعیت و اثرگذاری خود را از دست دادند و خود تبدیل به مصیبتی برای طراحان آشوب و سامان دهندگان فتنه شدند. لذا پس از ناامید شدن از تاثیرگزاری در ایران اسلامی بالاخره مجبور شدند پرده از ماهیت واقعی خود بردارند.

چندی پیش نیز روزنامه کیهان درباره کمک‌های مالی فراوان به این رسانه‌های مطلبی را به این شرح منتشر کرده بود: رادیو زمانه که اغلب محصولات و تولیدات رادیو فردا- ارگان رسمی سازمان سیا- را در پوشش رسانه ای هلندی مصرف می کند، درباره لزوم استفاده از بودجه های اختصاصی آمریکا برای براندازی نرم سراغ مهدی یحیی نژاد گرداننده سایت بالاترین و امید معماریان روزنامه نگار فراری رفت. کنگره و دولت آمریکا اعلام کرده اند علاوه بر مبالغ قبلی، 55 میلیون دلار برای تغییر و براندازی در ایران در پوشش حمایت از آزادی اطلاعات اختصاص می دهند.

مهدی یحیی نژاد مدیر بنگاه دروغ پراکنی «بالاترین» - سایتی که مدیریت اصلی آن را منوشه امیر مسئول بخش فارسی رادیو اسرائیل برعهده دارد- در توجیه لزوم دریافت پول های اعطایی رژیم آمریکا گفت: فعالان ایرانی خارج از ایران به خصوص کسانی که با فضای داخل آشنا هستند خیلی ابا داشتند از این که نظراتشان را به کشورهای خارجی در این رابطه که بودجه های بین المللی اختصاص یافته چگونه صرف شود، اعلام کنند.

نتیجه این شده که بودجه های صرف شده از سوی کشورهای غربی و آمریکا برای ایران به نوعی هدر برود. نتیجه هم این شده که این پول ها صرف پروژه هایی شده که تأثیر آن در ایران خیلی زیاد نبوده است. یا کسی از محصولات این پروژه ها استفاده نکرده یا اینکه اصلاً محصولات به درد نخوری بوده اند.

در حالی که در میان برخی محافل گروهکی کارچاق کن و مزدور بر سر چگونگی گرفتن سهم بیشتر از دلارهای خون آلوده آمریکایی ها رقابت و دعوا وجود دارد، یحیی نژاد به توجیه اصل پول ها پرداخت و گفت: یک مشکل این است که نیت کشورهای غربی نیت ساده ای نیست.

بالاخره آنها به دنبال منافع خود هستند و همیشه دلشان برای ایرانی ها نسوخته است ولی باز هم مأسساتی هستند که حداقل افرادی که در آنها کار می کنند، خیلی به دنبال دموکراسی هستند. این بودجه ها را باید بشود هدایت کرد به خصوص توسط ایرانیان مقیم خارج. باید به شکلی، ابایی که قبلاً بود، ترسی را که قبلاً داشتند، کنار بگذارند و به سراغ این کشورها بروند تا اتفاقی که قبلاً اتفاق افتاده دوباره نیفتد و این بودجه ها هدر نرود چون بالاخره این کشورها این بودجه ها را تصویب خواهند کرد و آنها را خرج خواهند کرد.

اظهارات مدیر «بالاترین» در حالی است که این شبکه هم به لحاظ تأمین محتوا و هم تأمین مالی از سوی سرویس های دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی تغذیه می شود.

امید معماریان هم در گفت وگو با رادیو زمانه با اذعان به اینکه کمک گرفتن از خارجی ها در ایران با بدبینی دنبال می شود، به ستایش از دولت آمریکا پرداخت و مدعی شد دولتی که دستش به خون مردم افغانستان و عراق و دیگر کشورهای دنیا آلوده است، به واسطه اختصاص بودجه های یاد شده «می خواهد از حقوق بشر و دموکراسی در ایران حمایت کند».

 وی می گوید: «یکی از اموری که دولت جدید آمریکا به آن اهتمام می ورزد، شعارش را می دهد و به عنوان یکی از استراتژی ترین محورهای سیاست خارجی شان مطرح می شود، این است که اقتدار اخلاقی آمریکا را که در هشت سال دوران ریاست جمهوری بوش مخدوش شده بود و تا حد زیادی صدمه دیده بود، دوباره بازیابی کنند.

بنابراین وزارت خارجه آمریکا امروز به موضوعاتی مانند حقوق بشر، دسترسی آزاد به اینترنت برای همه، آزادی بیان و... توجه بیشتری نشان می دهد و بیشتر حکم یک موضوع اخلاقی را برایشان دارد تا یک موضوع سیاسی. هر چند به هر حال هر نوع دسترسی آزاد به اطلاعات خود می تواند تحولات سیاسی را به دنبال بیاورد».

وی همچنین درباره نقش عناصر ضد انقلاب مقیم خارج و پیوند آنها با پروژه وزارت خارجه آمریکا گفت: تنها چیزی که اینها می خواهند استفاده از امکانات برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است. آنها خواهان مداخله نظامی یا اقتصادی کشورهای دیگر نیستند.

گفتنی است نامبرده در برخی نشریات زنجیره ای نظیر حیات نو، یاس نو و وقایع اتفاقیه همکاری داشت و در پرونده ارتباط شبکه وبلاگ نویسان با محافل اطلاعاتی و ضد انقلابی در خارج از کشور بازداشت شد اما پس از آزادی به آمریکا رفت و سر از کلوپ های روتاری و فراماسونری درآورد. وی پیش از این در مواردی و تحت عنوان جایزه، از پول های اعطایی محافل آمریکایی و صهیونیستی بی نصیب نمانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ياسر (SUZUKI 1000) ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    "آشغالترين" بيشتر بهشون مياد ...
  • امين ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    دوستان مشرقی كه اين خبر رو كار كردين، هدف توجيه كننده وسيله نيست. من هم با توهين هايی كه بعضی كاربران بالاترين (كه تعدادشون واقعا اندكه) به مذهب می كنند مخالفم اما بايد بگم كه بالاترين به هر مناسبتی لوگوی خودش رو تغيير ميده. همونطور كه در ماه مبارك رمضان لوگوی هلال ماه رو گذاشتن الان هم به مناسبت سال نوی يهودی اين لوگو رو انتخاب كردند. سعی كنيم حتی با دشمنانمون هم جوانمردانه ستيز كنيم. يا علی
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    امین خان اون علامت ستاره ی نماد یهودیان نیست حد اقل در وضع کنونی نیست بلکه علامت و نماد صهیونیست هاست که کاملا وضعشون معلومه
  • فواد ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    بيچاره احمقهايي كه دل به بالاترين دارند.اگه به بالاترين مراجعه كنيد با مراجعه به آمار مراجعه كنندگان به اخبار مي بينيد كه كمترين اقبال به اخبار دروغ آنها پيرامون اوضاع ايران صورت مي گيرد و حتي طرفداراشون هم اخبار دروغشون در خصوص ايران را قبول ندارند.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    0 0
    بالاترین امروز نوشته بود تمام وی پی ان ها در ایران از کار افتاده اند. سایتهای دیگر هم به این موضوع اشاره کرده اند. خواهشمند است در مورد علت این قضیه اطلاع رسانی فرمائید.
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    0 0
    چيز ترين : دي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس