کد خبر 686497
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از مدت‌ها بدشانسی در دیدار برابر پدیده خوش‌شانس بودیم و پیروز شدیم.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان برابر پدیده در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: اگر بازیکنان من در این مسابقه با تمام وجود بازی کردند تنها به خاطر تماشاگران بود. مسابقه سختی داشتیم و حریفمان تیمی بسیار فیزیکی بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر که 3 امتیاز این بازی حساس و خانگی را گرفتیم. باید بگویم 2 نیمه متفاوت داشتیم که نیمه اول در اختیار ما بود و نیمه دوم حریف بهتر ما ظاهر شد. خوشحالم که بعد از مدتها بدشانسی در این بازی خوش‌شانس بودیم. به بازیکنانم که بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص پیروزی تیمش در لحظات پایانی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های تیم من این است که تا آخرین لحظه می‌جنگد و تسلیم نمی‌شود. امروز هم همین اتفاق افتاد و توانستیم 3 امتیاز شیرین کسب کنیم. این پیروزی خیلی برای ما مهم بود چون چند پله صعود کردیم و به آرامش رسیدیم حالا می‌توانیم برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

پورموسوی در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نیمه دوم گفت: از حدود دقیقه 50 تیم ما عقب نشست و بازیکنان از نظر بدنی دچار افت شدند. فاصله بازیها برای ما بسیار کم است و فرصت زیادی برای آماده‌سازی از نظر بدنی نداریم. ضمن اینکه مهاجری هم تیم خوبی دارد امروز هم بسیار تلاش کردند تا بازنده نباشند.

وی درخصوص احتمال جذب جباروف عنوان کرد: ما تاکنون از عملکرد دفاعی تیم خود راضی هستیم. تا این لحظه به احترام باشگاه استقلال تهران به دنبال جباروف نبودیم اما از حالا شرایط فرق می‌کند. اگر شرایط جذب این بازیکن فراهم شود او را به خدمت خواهیم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس