شبکه سی‌بی‌اس طی گزارشی اتاق مخالفان و طراحان اعتراضات به حضور احمدی‌نژاد در هتل وارویک را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در طی چند ماه تلاش خود سعی کرد تا به روش‌های مختلف،‌ از جمله نصب بنر و هم‌پیمان القاعده خواندن ایران، افکار عمومی آمریکا را علیه حضور احمدی‌نژاد در مجمع امسال سازمان ملل در شهر نیویورک برانگیزد.

شبکه سی‌بی‌اس نیز طی گزارشی به اعتراضات این سازمان پرداخته است. در این گزارش سی‌بی‌اس با اشاره به تدابیر امنیتی موجود در هتل وارویک یعنی محل حضور احمدی‌نژاد و هیئت همراه بیان می‌دارد: «چنانچه تصور می‌شد تدابیر امنیتی بسیار شدیدی برقرار است، ولی با این حال ما دوربین خود را به داخل این هتل بردیم. این دوربین ماست که از اشعه ایکس دستگاهی عبور می‌کند که مأموران امنیتی در خارج از هتل مستقر کرده‌اند.»

بر اساس این گزارش، سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» حتی در داخل این هتل نیز برای خود یک اتاق اجاره کرده است تا بتواند دست به طراحی و مدیریت بهتر اعتراضات خود بزند. بر اساس گزارش سی‌بی‌اس اتاق مورد استفاده این سازمان چند طبقه بالاتر از اتاق احمدی‌نژاد و هیئت همراه و در طبقه 11 قرار داشت. این سازمان هدف از این اعتراضات را تجدید نظر مدیران هتل وارویک در میزبانی از احمدی‌نژاد و هیئت همراه وی بیان کرده است.

به رغم اعتراض این سازمان، هتل وارویک از احمدی‌نژاد و هیئت همراهش پذیرایی کرده و در پاسخ به اعتراضات این سازمان اعلام کرد: «ما آماده‌ایم تا نیازهای نمایندگان سازمان ملل و دیگر نمایندگان را در حمایت از این رویداد رسمی فراهم آوریم.»


همچنین گفتنی است که وزیر اسبق وزارت امنیت میهن آمریکا، تام ریج، و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، جان بولتن،‌ نیز در اعتراضات چند روز قبل در مقابل سازمان ملل حضور داشتند و در آن خواستار عدم حضور احمدی‌نژاد در سازمان ملل شدند.

تام ریج در گفتگو با سی‌بی‌اس با تکرار ادعاهای جدید آمریکا در مورد همکاری ایران با القاعده و کشتار نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و افغانستان توسط ایران اظهار کرده بود: «آنها به عنوان بزرگترین کشور تروریستی جهان، مسئول مرگ و میر سربازان آمریکایی در افغانستان و عراق هستند. آنها از حماس، حزب‌الله، و جهاد اسلامی فلسطین حمایت می‌کنند. پاسخ این سوال که آیا آنها دوست آمریکا هستند، مسلماً منفی می‌باشد.»

نکته تناقض‌آمیز و شاید مضحک اینجاست که گویا مقامات آمریکایی فراموش کرده‌اند که خود آنها بودند که این حق نامشروع را برای خود ایجاد کردند تا به بهانه‌هایی چون مقابله با تروریسم به کشورهای افغانستان و عراق حمله نظامی کنند. حال که آمریکا در باتلاق عراق و افغانستان همچون جنگ ویتنام گیر افتاده است، راه بیرون رفت از این مهلکه را چیزی جز فرافکنی و مسئول دانستن کشورهای دیگر برای مرگ و میر نیروهای خود نمی‌داند. لذا، تعجبی ندارد که آمریکا در سناریوی جدید خود ایران را هم‌پیمان القاعده و مسئول تلفات نظامی خود معرفی کند، تا بلکه از این طریق بتواند کمی از فشارهای افکار عمومی خود و اعتراضات آنها بکاهد، اعتراضاتی که به دلیل افزایش تلفات نظامیان آمریکا در افغانستان و عراق و هزینه‌های گزافی که این جنگ‌ها برای اقتصاد ناکارآمد و نابسامان آمریکا در بر داشته، روز به روز در حال افزایش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    طرف مسئول امنیت داخلی آمریکا بوده اما اینقدر شعور ندارد که احمدی نژاد بخاطر آمریکا که به آمریکا نرفته برای حضور در سازمان ملل رفته و این حق رهبران همه کشورهاست. انگار فقط عاشقان کثافت کاریهای آمریکا باید بروند نیویورک. اگر این طور است سازمان ملل را به تهران منتقل کنید آنوقت به شما نشان دهیم که چه کسی را نباید به سازمان ملل راه داد. وحشی های قرون وسطا
  • احمد(پاسدار) ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    همینکه عین سگ از این احمدی نژاد میترسن خوب بایدم این کارارو بکنن دیگه حالا هر غلطی که میخوان بکنن در هر صورت اسلام پیروز است و در نهایت همشون شاهد این هستند که اقا پرچم رو میده دست حضرت مهدی و ما امریکا رو نابود خواهیم کرد و ازش یک قاره ی اسلامی خواهیم ساخت.(خدایا فرج اقامون رو روز به روز نزدیک تر کن).
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    احمدي دلاور پيرو خط رهبر. ما به اين رييس جمهور افتخار ميكنيم
  • حق گو ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    رفتن احمدی نژاد به آمریکا خار شده رفته تو چش کل جهان
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    ajab ba sawdaih bi swadah hast tui amrika
  • سیدحمید ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    هر جا میریم رد پای این وهابی ها رو می بینیم. به نظر من اگر چیزی ایران رو تهدید بکنه وهابیته. (البته تهدید به جنگ)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس