فرمان عبدالله صالح برای حمله به مساجد (واحد مرکزی خبر)
خبر یاسر الحسنی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: بقایای رژیم عبدالله صالح، صنعاء را در حالی که مردم در حال خواندن نماز میت برای شهدای خود بودند، گلوله باران کردند. هیچ فرد مسلحی در میدان التغییر وجود ندارد، اما نیروهای رژیم این میدان را با گلوله های خمپاره هدف قرار دادند. حتی مساجد و دار القرآن هم از این حملات توپخانه ای در امان نبود.

خوئيني ها: توقع داريد با ما چانه زني كنند؟! (کیهان)
موسوي خوئيني ها در واكنش به اين ابهام كه آيا طيف متبوع وي مشغول چانه زني با حاكميت است، گفت: حكومت چنان خود را قدرتمند مي بيند كه حاضر نيست با آمريكا مذاكره كند، پس چگونه حاضر مي شود به چانه زني با ما توجه كند؟

کوتاهترین زن جهان+عکس (مشرق)
زن 69 سانتی متری به عنوان کوتاه ترین زن زنده اسم خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

اعدام یک "مظنون" به قتل در آمریکا (فارس)
رنگین پوست آمریکایی، به رغم عدم وجود شواهدی برای اثبات جرم وی، و با وجود برگزاری 300 تظاهرات جهانی اعتراض‌آمیز، ساعاتی پیش اعدام شد.

آمریکا به نمایندگان مجلس ویزا نداد (جهان)
نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: اینجانب قرار بود به همراه رئیس جمهور در سفر به نیویورک حضو داشته باشم اما وزارت خارجه اعلام کرد که آمریکا برایم ویزا صادر نکرده است.

اوباما: طرح فلسطين مستقل را وتو مي‌كنيم (ایسنا)
بن رودز، يك سخنگوي كاخ سفيد اعلام كرد كه رئيس جمهوري آمريکا در ديدارش با رئيس تشکيلات خودگران فلسطين به او هشدار داده که هرگونه درخواست از شوراي امنيت براي پذيرش عضويت کامل کشور فلسطين در سازمان ملل متحد را وتو خواهد کرد.

جديدترين خبر از پشت پرده ترور ربانی (رجا)
يك منبع آگاه خبر داد سفارت عربستان سعودي كه روز شنبه يعني سه روز قبل از ترور رباني تخليه شده بود، نقش هماهنگ كننده را در طراحي اين ترور به همراه سفيران امريكا و انگليس برعهده داشته است و از ترس تبعات اين جنايت، اقدام به تخليه قبل از عمليات كرده بود.

بیانیه اوباما به دنبال آزادی 2 آمریکایی درایران (خبر)
باراک اوباما در بیانیه خود گفته است: «من از  آزادی شین بائر و جاش فتال از  زندان در ایران  استقبال می کنم و بسیار خوشحالم که آنها به خانواده های و عزیزانشان پیوسته اند.»

ملی پوشان والیبال با داور زن مسابقه دادند
در اقدامی غیر اخلاقی و تعجب‌برانگیز بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با داور قرقیزستانی مسابقه که یک زن بود دست دادند.

خداحافظی یک نماینده بعد از ۲۶ سال (جهان)
نماینده خمینی شهرگفت: رضا عبدالهی نماینده ماهنشان در مجلس بعد از ۲۶ سال نمایندگی از مجلس خداحافظی می کند و برای دوره بعد کاندیدا نخواهد شد.

پیشینه بنيامين نتانياهو لو رفت (ایسنا)
بنيامين نتانياهو سوداني‌الاصل بوده و نام اصلي وي عبدالرحمن شائول است.

عکسهایم را گذاشتم تاآبروی شوهرم برود! (شرق)
زنی که با شوهرش دچار اختلافات شدیدی شده بود، برای انتقام‌گیری از او عکس‌های خصوصی خودش را در صفحه فیس‌بوک گذاشت تا آبروی شوهرش را ببرد.

حضور هيئت ايران در سخنراني اوباما +عكس (فارس)
علیرغم عدم حضور احمدی نژاد در سخنرانی ضدایرانی اوباما، صالحی، مجید نامجو، شیخ الاسلامی و خزائی درحالی پای سخنرانی رئیس جمهور آمریکا نشستند که هیئت آمریکایی همیشه هنگام سخنرانی احمدی نژاد از سالن مجمع خارج می شوند.

شجوني از دبيركلي جامعه وعاظ استعفا داد (فارس)
حجت‌الاسلام شجونی طی نامه‌‌ای به آیت‌الله مهدوی کنی از دبیرکلی جامعه وعاظ تهران استعفا داد.

عکس دیده نشده از ورود احمدی نژاد به آمریکا


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    واقعا که! یجور میگید غیراخلاقی انگار چیکار کردن!
  • ازیزد ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    اخر نمی دانم شمارا چه می شود حتماباید فلان کاررا را بکنند .برای یک مسلمان مایه شرم نیست کهبایک نامحرم دست بدهد!!!! خودتان رابه یک روانپزشک نشان دهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس