کد خبر 6800
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۱:۵۱

در ? سال دفاع مقدس تمام دنيا عليه ما بود و در ? ماه دفاع مقدس تمام دنيا بعلاوه تمام آنها که با امام در پاريس و ترکيه و نجف بودند عليه ما بودند.

حسين قدياني در يکي از مطالب اخير وبلاگ "قطعه26" نوشت: اين روزها و در آستانه ? سال دفاع مقدس، مي خواهم از ? ماه دفاع مقدس بگويم. اين تعبير ? ماه دفاع مقدس را اول بار من در وبلاگ “خصوصي نيست” ديدم و چه تشابه جالبي بود تکرار اين عدد ? در هر دو دوره دفاع مقدس. اگر ? سال دفاع مقدس حدود ? سال بعد از پيروزي انقلاب حادث شد، ? ماه دفاع مقدس درست از فرداي پيروزي پابرهنه ها در انتخابات رياست جمهوري کليد خورد.
در ? سال دفاع مقدس اگر ما تنها يک بني صدر داشتيم، در ? ماه دفاع مقدس، زياد شده بود تعداد بني صدرها. در ? سال دفاع مقدس اگر رئيس جمهور ما بني صدر بود، در ? ماه دفاع مقدس بودند رئيس روسايي که پست شان رياست جمهوري نبود اما دقيقا همان کار بني صدر را مي کردند. در ? سال دفاع مقدس چه زود خيانت بني صدر آشکار شد ولي در ? ماه دفاع مقدس بني صدرهايي داشتيم و داريم که از بس با امام و آقا عکس دارند بايد احترام شان را نگه داشت. در ? سال دفاع مقدس، ما از نزديک ?? کشور اسير گرفتيم اما در ? ماه دفاع مقدس تعدادي از اسراي ما نه فقط خارجي نبودند که خود را داخل خط امام هم مي دانستند.
در ? سال دفاع مقدس تمام دنيا عليه ما بود و در ? ماه دفاع مقدس تمام دنيا بعلاوه تمام آنها که با امام در پاريس و ترکيه و نجف بودند عليه ما بودند. در ? سال دفاع مقدس، کشورهاي خارجي حتي به رزمندگان ما سيم خاردار هم ندادند اما در ? ماه دفاع مقدس، همين ها به حساب دشمنان داخلي ما چه بسيار که دلار واريز کردند. در ? سال دفاع مقدس پيکر همت باشکوه تشييع شد اما در ? ماه دفاع مقدس پيکر حسين غلام کبيري و امير ذوالعلي چه غريبانه مشايعت شد. در ? سال دفاع مقدس فقط تعدادي از شهداي بسيج گمنام بودند اما در ? ماه دفاع مقدس اغلب شهداي بسيج گمنامند.
در ? سال دفاع مقدس، شعار دشمن معلوم بود اما در ? ماه دفاع مقدس، دشمن با شعار اسلام و الله اکبر و امام و باکري به جنگ ما آمده بود. در ? سال دفاع مقدس، فهميده ها لااقل اسلحه اي و نارنجکي براي دفاع از خود داشتند اما در ? ماه دفاع مقدس تنها سلاح ما براي جنگ با منافقين مسلح به انواع و اقسام سلاح گرم و سرد، باتوم بود.
در ? سال دفاع مقدس رزمنده ها را با اسپند و دود عود بدرقه مي کردند ولي در ? ماه دفاع مقدس، هيچ کس بسيجيان خامنه اي را از زير قرآن رد نکرد. در ? سال دفاع مقدس، اگر جايي فتح مي شد، همه آن پيروزي را در بوق و کرنا مي کردند اما در ? ماه دفاع مقدس، اگر بچه هاي فلان پايگاه بسيج جايي را پاکسازي مي کردند، اين خبر حتي به گوش مسئولين امروز روايت فتح هم نمي رسيد. در ? سال دفاع مقدس طرف حساب ما آمريکا بود و صدام اما در ? ماه دفاع مقدس دست دشمن از آستين راست و چپ همين جمهوري اسلامي بيرون مي آمد.
در ? سال دفاع مقدس ما با خمسه خمسه طرف بوديم اما در ? ماه دفاع مقدس طرف حساب ما گاه حتي اهل خمس و زکات هم بود. در ? سال دفاع مقدس صداي دشمن را از راديوي بغداد مي شنيديم اما در ? ماه دفاع مقدس صداي دشمن از حنجره نزديکان امام بيرون مي زد. در ? سال دفاع مقدس رزمندگان ما از اروند وحشي رد شدند که روزي ? بار جزر و مد داشت ولي در ? ماه دفاع مقدس بچه هاي بسيج از عرض سايت هايي رد شدند که ثانيه اي ? بار آپ مي شد.
در ? سال دفاع مقدس بقاياي حزب توده عمليات والفجر مقدماتي را لو دادند و در ? ماه دفاع مقدس، خاتمي منافق، هوس باز و نجس العين، با جرج سوروس مذاکره مي کرد. خاتمي سيد نيست؛ نسلش به اولاد پيغمبر بر نمي گردد. برمي گردد به الاغ طلحه. خاتمي غلط کرده فرزند روح الله خاتمي باشد. آن مرد بزرگ، نوح بود و خاتمي پسر نوح است و چون جفتک انداخت ما او را از کشتي انقلاب پرت کرديم بيرون. سگ اصحاب کهف آدم شد اما چون خاتمي عين نجاست است، پس همان پسر نوح است. خاتمي غلط کرده ما را دعوت کند به وحدت، به شرکت در راهپيمايي روز قدس. خاتمي بايد اعدام شود؛ نه يک بار و ? بار. چند بار. خاتمي قاتل است؛ قاتل غلام کبيري زير عباي فتنه او کشت برادر بسيجي ما را.
خاتمي بايد خلع لباس شود و بعد اعدام شود برود آب خنک بخورد. گلوله آتش در آستين خاتمي و پاچه کروبي بايد کرد تا ديگر عليه نظام ??? هزار شهيد غلط زيادي نکنند. آري؛ ? سال دفاع مقدس، ? سال باشکوه بود اما ? ماه دفاع مقدس از آنهم باشکوهتر است. ما بسيجيان خامنه اي مقام مان از بسيجيان خميني بالاتر است. ما با توپ و تانک و جاسم نفهميده در تنگه چزابه نجنگيديم؛ با ???? ماهواره جاسوسي جنگيديم در تنگه احد. قاليباف و محسن رضايي و حسن روحاني و ناطق و ساکت و فتح الله زاده و هدايتي و واعظ آشتياني و … همه به غنيمت چسبيده بودند و ما با دست خالي اجازه نداديم اين بار دندان دين پيامبر را بشکنند. ما فاتحان ? ماه دفاع مقدس ايم؛ کسي را نداريم از ما تجليل کند. ما آويني نداريم. آهنگران نداريم. شهيد گمنام داريم اما آمار مزارش را نداريم. آخر “ما زخم خوردگان تيره ترين و سردترين و بلندترين شب هاي جور بوديم …”.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس