فیلم های شکارچی شنبه، آنتراکت، مورچه و سلیمان، علمک، تنهای تنهای تنها، ولد، بیت، قناری، مشتی اسماعیل، زمین بازی ما، اهل سنت ایران و شکار طبس مجموعه آثار سینمای انقلاب و جشنواره عمار هستند که در طول 3 روز برگزاری جشنواره عمار در فلسطین به روی پرده رفته اند.

به گزارش مشرق، اکران منتخب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی که از شنبه در غزه آغاز شده است، امروز به کار خود پایان می‌دهد.
 
بنابر این گزارش، رسانه‌های عربی و جریان مقاومت که اقدام به پوشش مراسم افتتاحیه این جشنواره داشتند، نوشتند: این جشنواره در میانه درگیری‌ها بین محور مقاومت و نیروهای شرور منطقه‌ای با فیلم‌های کوتاه و بلند خود حامل پیام‌های متعددی مبنی بر تقویت ارزش‌های اسلامی و تاکید بر اصول حقیقت جنگ بین امت اسلامی و اسرائیل بود.

سخنران اصلی افتتاحیه اکران آثار سینمای انقلاب اسلامی و جشنواره عمار، محی‌الدین ابودقه نماینده نیروهای صاعقه فلسطین بود که ضمن اعلام تشکر نیروهای مقاومت برای برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره پیام هشیاری و بیداری ملت‌های منطقه را در سایه جنگ حقیقی و جنگ رسانه‌ای دارد؛ چه اینکه جنگ امروز جنگ توپخانه‌ای و موشکی نیست.وی با ارزشمند خواندن نقش ایران در حمایت از ملت و مسئله فلسطین به اسم گروه‌های مقاومت از برگزار‌کنندگان این جشنواره خواست تا این‌گونه فعالیت‌ها را گسترش دهند و با تربیت استعدادهای موجود به رشد و تقویت هنر مقاومت کمک کنند.

گفتنی است، فیلم‌های شکارچی شنبه، آنتراکت، مورچه و سلیمان، علمک، تنهای تنهای تنها، ولد، بیت، قناری، مشتی اسماعیل، زمین بازی ما، اهل سنت ایران و شکار طبس مجموعه آثار سینمای انقلاب و جشنواره عمار هستند که در طول سه روز برگزاری جشنواره عمار در فلسطین به روی پرده رفته‌اند.  
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس