کد خبر 667279
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

اهالی «محله گل و بلبل2» همزمان با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) به روی آنتن رفت.

به گزارش مشرق، برنامه «محله گل و بلبل1» از سال گذشته روی آنتن شبکه دو سیما رفت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان تلویزیون روبرور شد. این برنامه سومین برنامه منتخب مردم در سال گذشته شناخته شد و عوامل آن از اردیبهشت 95 سری دومش را کلید زدند. 

مسلم آقا جان زاده تهیه کننده این برنامه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ما در سری دوم برنامه عوامل و دکورهای جدیدی را به کار اضافه کرده ایم همچنین تلاشمان بر این است که با استفاده از فضا و ابزارهای فانتزی اتفاقات جدیدی را در حوزه برنامه های کودک رقم بزنیم.

محمد درویش علی پور نویسنده این برنامه نیز گفت: تا کنون 19 قسمت سری دوم محله گل و بلبل نوشته شده است و این مجموعه در 90 قسمت روی آنتن خواهد رفت که چندین قسمت آن ویژه ایام نوروز 96 نوشته می شود.

احمد درویش علی پور کارگردان این مجموعه نیز گفت: ما تمام تلاش خود را کرده ایم که در سری دوم محله گل و بلبل مفاهیم زیادی را در قالب داستان به بچه ها آموزش دهیم که استفاده درست از فضای مجازی یکی از مهمترین آنهاست.

وی افزود: درحال حاضر بیشتر خانواده ها نگران آسیب دیدن فرزندان خود از فضای مجازی هستند و ما سعی کرده ایم در «محله گل و بلبل 2» به این دغدغه پاسخ دهیم.

داریوش فرضیایی مجری برنامه «محله گل و بلبل 2» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: متأسفانه این روزها فضای مجازی فضای مزاجی انسان ها را به هم ریخته و به دغدغه ای برای اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: بسیار خوشحالم که «محله گل و بلبل 2» متناسب  با نیاز روز جامعه ساخته می شود و امیدوارم بچه ها و خانواده ها با دیدن این برنامه نحوه استفاده درست از فضای مجازی و نصب اپلیکیشن های مناسب را بیاموزند.

فرضیایی گفت: کودکانی که علاقه مند به شرکت در برنامه هستند می توانند با ارسال عدد 16 به شماره 30003 از طریق همراه اول آمادگی خود را اعلام کرده و پس از قرعه کشی به برنامه بیایند.

مهدی نیامنش حامی مالی «محله گل و بلبل2 » نیز گفت: هدف ما از ساختن این برنامه این است که خانواده ها فرزندان خود را در فضای مجازی تنها نگذارند و همراه آنها باشند تا خطری کودکان را تهدید نکند.

«محله گل و بلبل 2 » سعی کرده با استفاده از جلوه های ویژه و قصه های جذاب و در خور کودکان چند سطح بالاتر از سایر برنامه های کودک ظاهر شود. در این سری افزون بر شخصیت های قبلی داستان همسر و چهار فرزند گلدون خان و اعضای خانواده سایر کاراکترها حضور دارند که به وسیله آنها موقعیت های منحصر به فرد به وجود می آید .

این برنامه که از بعداز ظهر جمعه همزمان با شب میلاد پیامبر اکرم(ص) روی آنتن شبکه دو رفته است تا بهار سال آینده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس