انصاری می‌گوید پس از حرف زدن با برانکو متوجه شد که در پرسپولیس به او بازی نمی‌رسد.

به گزارش مشرق، ساسان انصاری ستاره فولاد و لیگ برتر دیشب میهمان برنامه 90 بود. او ابتدا درباره اینکه آیا فکر می کرد به فولاد برگردد و در این تیم خوش بدرخشد گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است ولی صادقانه بگویم که فکر نمی کردم اینطور شود. به قول شما خدا من را بغل کرده است. در این مدت فقط اسم من را در بوق و کرنا کردند. در حالیکه کل تیم کمک کردند موفق باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نباید در پرسپولیس می ماندی و می جنگیدی گفت: این مهمترین تصمیم زندگی فوتبالی من بود. خیلی سبک و سنگین کردم. وقتی با برانکو حرف زدم متوجه شدم که شاید باید تا پایان فصل روی نیمکت بنشینم و به این دلیل جدا شدم.

انصاری درباره رابطه اش با بازیکنان پرسپولیس گفت: صادقانه می گویم که همه بچه های تیم خوب بودند و بین ما احترام متقابل وجود داشت.  صد درصد از بازگشت به فولاد راضی ام و جدایی از پرسپولیس سبب خیر شد.

انصاری در پاسخ به این سوال که اگر در نیم فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشی به این تیم می روی، گفت: از پرسپولیس که هیچ، از بارسا هم پیشنهاد داشته باشم نمی روم چون اصلا نمی توانم. دو قرارداد در این فصل بسته ام. در کل اولویت اول تا دهم من فولاد است.  

 در پایان صحبت هایش هم گفت: از اینجا می خواهم تشکری داشته باشم از هواداران پرسپولیس. با اینکه از نظر فنی کار زیادی برایشان انجام ندادم، اما خیلی به من لطف داشتند.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گرسماسر از کتالم ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    اتفاقن لوییس انریکه رو دیروز زیر پل اهواز دیدم با مسی داشتن گریه میکردن. گفتم چی ؟ چی شده ؟ شما کجا ؟ اینجا کجا؟ انریکه گریهکنان رو به من کردو گفت: تورا خدا هر چی بخوای بهت میدم فقط این آقا ساسانو راضی کن فقط تا پایان همین فصل بیاد بارسا. تور خدا یه کاری بکن . تورو خدا....
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    چقدر سوزناک بوده! جدایی اش از تیم قرمز!
  • شهرام ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    از دستش دادین دارین میسوزین
  • گیل مرد ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    ماکه خیلی وقته میگیم پرسپولیس هیچی . توساسان جان تازه به این نتیجه رسیده ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس