کد خبر 662949
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه خود را با مرور برنامه‌های بازی برابر پدیده انجام داد. فرشاد احمدزاده هم برای استراحت به عضله خود از تمرینات پرفشار معاف شد.

به گزارش مشرق، سرخپوشان که تمرین امروز سه‌شنبه خود را به دلیل بارندگی از زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به ورزشگاه شهید کاظمی بازگرداندند، برنامه کاری خود را با تمرین در سالن بدنسازی از ساعت 11 آغاز کردند.

بازیکنان پس از 30 دقیقه، وارد زمین شدند تا غیر از دروازه‌بان‌ها که تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام ‌دادند، سایر نفرات تمرینات بدنساز تیم را دنبال کردند.

در تمرین امروز فرشاد احمدزاده که روز دوشنبه آسیب‌دیدگی مختصری داشت، تمرین را با سرخپوشان آغاز کرد اما به توصیه کادر پزشکی از انجام برنامه‌های پرفشار مثل حرکات انفجاری و جهش‌ها برای امروز منع شد تا به عضله وی استراحت داده شود. حمیدرضا طاهرخانی هم به دلیل کسالتی که داشت، استراحت کرد.

کادر پزشکی همچنین اعلام کرد؛ احمدزاده مشکل خاصی برای بازی ندارد و تدبیر به کار گرفته شده صرفا برای استراحت به عضله او و جلوگیری از آسیب‌دیدگی بوده است.

بازیکنان بعد از گرم کردن، تمرینات تاکتیکی با شبیه‌سازی بازی برابر پدیده آغاز شد. در این تمرین برانکو روی جابجایی نفرات در زمین تاکید زیادی داشت.

تمرین سرخپوشان در پایان به کار روی شروع مجددها اختصاص داشت که در ساعت 12:30 پایان یافت.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس