کد خبر 662595
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از لغو یکجانبه سخنرانی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی مختاری ظهر امروز اظهار کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای سخنرانی نقوی حسینی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید ایزدپناه این شهر و در برنامه جوان انقلابی انجام شده بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خسرو نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان استان دستور لغو برنامه را صادر کرد.

وی به سیر برگزاری این برنامه اشاره کرد و افزود: مسؤولان دانشگاه برگزاری برنامه را به تأیید مسؤولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشروط کردند که بر همین اساس شخصاً به فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار مراجعه کردیم.

وی افزود: به امید قول مساعد ایشان می‌خواستیم سالن را تحویل بگیریم که به ما اعلام کردند بر اساس نظر رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سخنرانی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی لغو شده است.

مختاری با ابراز تأسف از لغو یکجانبه سخنرانی این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: این در حالی است که آقای استاندار رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان و رئیس شورای تأمین استان است و انتظار این بود که بنا به وعده معاون محترم استاندار این برنامه برگزار شود.

وی با بیان خفقانی که در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از آزادی بیان  وجود دارد تصریح کرد: طوماری برای دفتر مقام معظم رهبری و همچنین جناب آقای مهرمحمدی ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور تنظیم کرده‌ایم تا موضوع خفقان در دانشگاه فرهنگیان را پی‌گیری کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    مایه شرمساری
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    مخالفان دولت همه باید ساکت باشند فقط به به چه چه بگویند ر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس