کد خبر 662022
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

ترامپ در حالی ماتیس را به عنوان وزیر دفاع دولت خود انتخاب کرده است که این ژنرال جنگ طلب آمریکایی در اظهار نظرات خود، مکررا بر لذت کشتن افراد تاکید کرده است.

 به گزارش مشرق، درحالیکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا، «جیمز ماتیس» ژنرال بازنشسته نیروی دریایی این کشور را به عنوان وزیر دفاع دولت خود انتخاب کرده است، پایگاه خبری تحلیلی «پولیتیکو» در خبری به بررسی برخی از اظهار نظرات فراموش نشدنی ماتیس پرداخته است.

از جمله اظهار نظرات این ژنرال چهار ستاره بازنشسته آمریکایی با سابقه کاری 44 ساله در ارتش، ملقب به «راهب جنگجو» و «سگ دیوانه»، این است که «مودب و حرفه ای باشید اما در عین حال این هدف را داشته باشید که هر کس را ملاقات می کنید، بکشید».

این اظهار نظر ماتیس حتی به یک بازی معروف ویدئویی تبدیل شده است.

پولیتیکو نوشت که ماتیس معتقد است جنگیدن و شلیک کردن به سمت افراد احمق، تفریح و امری خوشایند است و درگیری های پر جنجال را دوست دارد.

ماتیس در سخنرانی خود خطاب به 200 نفر از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا گفته است که اولین بار که کسی را می کشید، اتفاق بی اهمیتی نیست و افراد احمقی در جهان هستند که فقط باید به آنها شلیک کرد و این کار خیلی لذت دارد.

وزیر دفاع آتی آمریکا در جایی دیگر خطاب به رهبران عراقی و بعد از حمله به این کشور گفته است که اگر کسی سر به سرش بگذارد، او را می کشد.

این ژنرال آمریکایی در اظهار نظر فراموش نشدنی دیگری گفته است نیازی نیست که از کسی متنفر بود تا او را کشت.

وزیر دفاع 60 ساله آتی آمریکا یک نژادپرست معروف به خشونت است که بسیاری از گردان‌های رزمی در جریان جنگ اول خلیج فارس در سال 1991 را فرماندهی کرده است. او در سال 2001 فرمانده نیروهای ویژه در جنوب افغانستان بود و در جنگ عراق در سال 2003 نیز حضور داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    حیف اسم سگ روی این یارو.
  • بی نام ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    چخه سگ هار !!!!!!!.
  • حسین ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    یه احمق ب تمام معنا که مراحل جنایت رو در ارتش شیطان بزرگ طی کرده
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    3 0
    تازه به گرد پای آغا محمد خان قاجار هم نمی رسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس