شیخ خالد بطش از رهبران جهاد اسلامی فلسطین، در جریان خطبه‌های نماز جمعه این هفته عموم ملت فلسطین را به مبارزه و رویارویی با اشغالگران صهیونیست به‌ویژه در کرانه باختری به مدت چهار روز متوالی دعوت کرد.

 به گزارش مشرق، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی دشمن صهیونیستی را از هرگونه تجاوز علیه اسرای فلسطینی به ویژه اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، برحذر داشت و درباره وخامت حال آنان در صورت ادامه اعتصاب غذا هشدار داد.

شیخ خالد بطش در جریان خطبه‌های نماز جمعه این هفته عموم ملت فلسطین را به مبارزه و رویارویی با اشغالگران صهیونیست به‌ویژه در کرانه باختری به مدت 4 روز متوالی دعوت کرد تا بدین‌گونه این رژیم تحت فشار قرار گرفته و در روز پنجم انس شدید و احمد ابو فاره دو اسیر اعتصاب غذا کننده را آزاد کند. وی تصریح کرد که قبلا نیز شیخ خضر عدنان، سامر عیساوی و هناء شلبی این راه را آزمایش کرده‌اند.

بطش اظهار داشت که این دو اسیر فلسطینی دست به اعتصاب غذا زده و به هیچ وجه در برابر دشمن صهیونیستی و زندانبانان کوتاه نمی‌آیند تا به این رژیم ثابت کنند که ملت فلسطین همواره به آزادی خود از بند اشغالگری پایبند بوده در این مسیر تلاش می کند و مقاومت همچنان ادامه دارد و ملت فلسطین هرگز شکست نمی‌خورد.

وی ضمن هشدار به دشمن صهیونیستی در مورد شهادت این دو اسیر فلسطینی در زندان های این رژیم، مسئولیت به خطر افتادن جان آنان را متوجه این رژیم دانست.

این رهبر جهاد اسلامی در ادامه بر اهمیت نقش و جایگاه امت اسلامی و عربی در حمایت از مساله فلسطین و حمایت از ثبات و پایداری فلسطینیان در قدس، فلسطین اشغالی 1948، کرانه باختری و نوار غزه تاکید کرد.

شیخ خالد بطش حمایت از اسرا و تلاش برای آزادی آنان را وظیفه سراسر امت اسلام دانست.

بطش همچنین نسبت به بی توجهی و کوتاهی امت اسلامی و عربی در قبال مساله اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی را مایه تاسف خواند.

او در پایان تمامی گروه‌های فلسطینی را به در پیش گرفتن یک استراتژی ملی برای مقابله با دشمن فراخواند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس