دستگاه قضایی مطابق قانون اساسی مرجع تظلم خواهی افراد است و نماینده مجلس در صورت ارتکاب جرم، ایراد اتهام، نشر مطالب کذب درباره اشخاص و تضییع حقوق آنها باید پاسخگوی اتهامات خود باشد.

به گزارش مشرق، شب گذشته پس از اینکه حکم جلب محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید به دلیل وجود چندین شاکی خصوصی از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران صادر شد، تکاپوی عجیبی در اتاق فرمان رسانه‌های معاند نظام به جریان افتاد و اخبار این اتفاق لحظه به لحظه در خروجی آن‌ها قرار گرفت، اخباری که خوراک آن از کانال تلگرامی و یا صفحه توئیتر اقای نماینده تامین می‌شد.
 
این نماینده مجلس که با ایستادن در رتبه هفدهم انتخابات تهران صلاحیت نشستن بر کرسی بهارستان را کسب کرد، در چند روز گذشته و پس از احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران با متوسل شدن به قانون اساسی، کامنت‌هایی با عناوینی چون «هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی كشور اظهار نظر نماید.» و یا «نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر و رای خود كاملا آزادند و نمی توان آنها را به سبب نظراتی كه در مجلس اظهار كرده اند یا آرائی كه در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده‌اند تعقیب یا توقیف كرد» را در صفحه توئیتر خود درج می‌کرد، شب گذشته نیز با این فضاسازی‌ها قصد تشویش اذهان عمومی را داشت که در این میان جای چندین ابهام باقی می‌ماند که باید این نکات مبهم برای افکار عمومی روشن شود.
 
پشت پرده انتشار آدرس منزل محمود صادقی در رسانه‌های ضدانقلاب / آیا آقای نماینده از محتویات پرونده خود بی خبر است؟ 
 
نکته اول اینکه ماموران اجرای احکام، برای پیدا کردن آدرس منزل وی در راستای اجرای این حکم جلب با مشکلاتی مواجه می‌شوند تا اینکه در نهایت آدرس منزل این نماینده مجلس را پیدا می‌کنند و این درحالیست که این آدرس ظرف کمتر از 15 دقیقه از انتشار خبر احتمال بازداشت محمود صادقی در سایت‌های و کانال‌های ضد انقلاب و معاند پخش می‌شود. حال جای این سئوال باقی است که چگونه این اتفاق رخ می‌دهد و افراد معلوم الحالی مانند «مهدی.خ» که از متهمان سابقه دار امنیتی و ضد نظام است، فورا خود را منزل محمود صادقی می‌رساند.
 
فارغ از استدلال این عناصر معلوم الحال برای حضور در منزل محمود صادقی که پاسخ آن به دفاعیات این افراد بستگی دارد، نکته جلب اینجاست که علیرغم اطلاع این نماینده مجلس از محتویات پرونده خود و اینکه برخی از نمایندگان پس از ارسال احضاریه برایش او را از داشتن شاکی خصوصی آگاه کرده بودند و از وی خواسته بودند که با حضور در دادسرا شکایات موجود را پیگیری کند و هیچ مصونیتی برای وی وجود ندارد، چرا محمود صادقی از شب گذشته تراژدی دردناکی را از بازداشت خود به تصویر کشیده و این موضوع را به نطق اخیرش پشت تریبون مجلس در رابطه با حساب‌های قوه قضائیه ربط داده است؟ در حالی که حقایق چیز دیگری را بیان می‌کنند و آنطور که منابع آگاه از پشت پرده پرونده این عضو فراکسیون امید پرده برداشته‌اند، صدور حکم جلب وی ارتباطی با موضوع حساب‌های قوه قضائیه ندارد.
 
در این زمینه منابع آگاه به خبرگزاری میزان گفتند که با وجود اینکه این فرد از شب گذشته با همکاری برخی عناصر و رسانه‌های معلوم الحال در حال تبلیغ علیع دستگاه قضایی است اما باید این نکته را مد نظر داشته باشد که در پرونده قضایی تشکیل شده علیه وی در دادستانی تهران تاکنون 8 شکایت خصوصی وجود دارد که همه این شکایت‌ها به قبل از آغاز دوران نمایندگی وی برمی‌گردد.
 
به گفته این منابع آگاه در پرونده محمود صادقی سه اعلام جرم عمومی نیز دیده می‌شود.
 
از سوی دیگر یک منابع آگاه گفتند که حکم جلب محمود صادقی نماینده تهران به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی که به دلیل عدم تمکین وی به احضاریه‌های متعدد صادر شده، به قوت خود باقی است. دستگاه قضایی مطابق قانون اساسی مرجع تظلم خواهی افراد است و نماینده مجلس در صورت ارتکاب جرم، ایراد اتهام، نشر مطالب کذب درباره اشخاص و تضییع حقوق آنها باید پاسخگوی اتهامات خود باشد.
 
از سوی دیگر آنطور که حقوقدانان مطرح کردند قانون اساسی قوای سه گانه از هم مستقل بوده و مرجع تشخيص جرم قوه قضاييه است نه مجلس و حال باید دید که چرا این نماینده مجلس قانون را فقط در جایی که به نفع او باشد قبول دارد و از بندهای دیگر آن غافل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 98
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 115
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اجراي حكم در شب
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    حق با صادقی است
  • محمد ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    هر دو از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
  • حامی اصلاح طلبی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا خودتان را به خواب زده اید؟! از دیشب که خبر تاسف بار تعرض به دکتر صادقی قهرمان و محبوب در جهان منتشر شده،قلب 80 میلیون ایرانی به شدت جریحه دار شده و حتی خیلی ها هم خواستار تجمع عظیم میلیونی درب منزل ایشان برای حمایت از این نماینده شجاع و زبان از نیام برآمده شده اند! بدانید و آگاه باشید که تمامی ملت ایران یعنی 80 میلیون انسان آگاه آمادگی دارند برای حفظ آزادی بیان و دفاع از نمایندگان دلیر و محجوب و محبوب مانند دکتر مطهری و دکتر صادقی،حتی از جان خویش نیز بگذرند و فقط منتظر یک اشاره هستند!
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اگر قوه قضائیه جرمی انجام داد کی مرجع رسیدگی است ؟
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ناپاک ..... مردم لیستی رای بدن همین میشه (مشرق چاپ کن ، این همه لاپوشونی بسه)
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    بله شما قاضی دادگاه هستید و حتما پرونده رو هم چند مرتبه با دقت مطالعه کردین!
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط تو پاکی ! تو خوبی
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اگه کسی وکیل الدوله شد هر کاری براش مجاز است !
  • علی ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    کلا ما خیلی باحالیم
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    صادقی احتمالا مبخاد کاندید ریاست جمهوری بشه
  • ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ۸۰میلیون انسان آگاه !!! اگر تو این مملکت این جمعیت انسان آگاه بودند دولت روحانی رو سر کار نمی آوردند!! دوما ایشون فقط نماینده مردم تهرانه آنهم باید دید با چند رأی ! سوما هرکسی باید پاسخگوی حرفی که میزند باشه بخصوص اگر نماینده مردم باشه ! پس بیخود هوچی گری نکنید مردم حوادث زمان خاتمی یادشون نرفته وخوب حواسشون هست
  • محمد ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    قلب ۸۰میلیون جریحه دار این رقمو چجوری یکشبه آمار گیری کردی خخخخخخخخخخخ!
  • به جهنم رفتگان ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ازین به بعد این هم مثل مطهری یه قهرمان ملییییییی میشه ! !!دوستان هرکی میخواد قهرمان بشه با ۴تا فحش یا کف گرگی ، یا نامه نگاری به این واون یا تهمت زدن ودروغ چسبوندن و.....میتونه به قهرمان ملی تبدیل بشه ! قهرمانهای ۲۰۱۶رو هم دیدیم ! اصلاهم حقوقهای نجومی ،، دزدیهای صندق فرهنگیان ، نابودی انرژی هسته ای بیکاری میلیونها جوان ، وضعیت فرهنگی جامعه ودانشگاها و........مهم نیست وخودبخود حل میشه
  • ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    حق؟ تفسیر امثال شما از حق چیست؟ یادمان نمی رود خاندان هاشمی بخاطر افشاگری رسایی از ایشان شکایت کردند! آنجا مصونیت نبود؟
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    مگه برای شما بد شده به خیالتان میشود تمام گندکاری دولت را با همین هوچی بازیها پوشاند
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    حق با حق است اما صادقی حق نیست
  • ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    تو غلط میکنی از طرف همه نظر میذاری ببینید با چه دیکتاتورهای پلیدی رو به روییم خوی اینها دیکتاتوری است با هرزگویی آزادی بیان و دموکراسی حتی دیگر ژستش را هم نمیگیرند ضمنا اشاره ای که دنبالش بودی همون شب این آقای بی اخلاق نشانتان داد سرجمع پنجاه شسصت نفر از این خیل هشتاد میلیونی دعوتش را اجابت کردند راستی خود تو اون شب کجا بودی؟
  • ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    می بینید اینها فقط شک مردم رو به یقین تبدیل می کنه
  • ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    این اقا اگه چرا در مورد حقوقهای نجومی و اختلاس صندوق فرهنگیان خفه خون گرفته و گلو پاره نمیکنه انتخابات نزدیکه ودولت که با رکود عمیق وبرجام نافرجام مملکت رو فلج کرده وبرای انتخابات چیزی در چنته نداره به بازیهای کثیف سیاسی رو اورده کاش ملت اینبار بیدار باشند وهوشیار
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    به تعطیلات آخر هفته فکر کن. نیاز به استراحت داری
  • سیدحمید ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    چه کسی سوابق این نماینده را میداند ؟
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ایشان اگه لیاقت داشت لباس روحانیت را کنار نمی گذاشت!
  • محمد ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    دعوا سر ارث پدری نیز حدوحدودی داردوتاجابه جاشدن مقداری ازارث بنفع یکی ازطرفین عقلانه بنظر می رسداماوقتی که یکی ازطرفین یا هردوطرف راضی باشندکه ارث پدررااتش بزنندتاهیچکدام ازان منتفع نشوند اسم این را چه باید گذاشت
  • AAA ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    مشرق به خودت تکانی بده تا قبل از اینکه مردم تکانت دهند. دست بکش از این همه تفرقه افکنی و دروغ
  • هموطن ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    کاملا یادمان هست که در سال 88 با یک اشاره اربابان اجنبی تان چه بلایی بر سر کشور آوردید جناب اصلاح طلب
  • علی ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    طبق قانون اساسی نماینده حق اظهار نظر در تمامی موارد را دارد و بهتر بود قوه قضائیه بخاطر بستن دهن دشمنان و بیگانگان گزارشی را که مجلس خواسته بود برای شفاف سازی ارائه کند و نیاز به این همه حواشی نبود .مطمئنآ را منطقی و قانونی برای همه بهتر است
  • سعید ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اقای عزیز ! من را از 80 میلیونی که مدعی هستی جدا کن
  • علی ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    جالبه کسی که پرونده در قوه قضائیه داره چطوری دارای صلاحیت میشه ، شرایط احراز صلاحیت شورای نگهبان چیست بگید تا ما هم بدونیم ؟
  • علی ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    باشه
  • نادر ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    وقتی انتخاب ازروی لجبازی باشدبهترازاین نمیشه
  • قاسم ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    محمود صادقی داره هوچی گری میکنه
  • قاسم ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    محمود صادقی نماینده اصلاح طلبهاست نه کل مردم ایران.
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اگه به خاطر حقوق رییس قوه قضائیه بود خوب میرفت دادسرا و بعد حکمش رو هم در فضای مجازی قرار میداد؟ قانون قانونه و نماینده ای که فکر کنه که به صرف داشتن قدرت می تونه قانون رو زیرپا بگذاره مشخصه چقدر لیاقت داره؟
  • بني اسدي ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ما كه فعلا ازكم وكيف قضيه اطلاع كاملي نداريم.اماازاين دوست حامي اصلاح طلبي كه گفته قلب ٨٠ميليون ايراني ازاينكه آقاي صادقي رابه دادگاه احضاركردند جريحه دارشده ميپرسيم اين آمار٨٠ميليون راازكجاآوردن كه قراربوده تجمع عظيمي هم بخاطريك احضاريه تشكيل بدن؟؟.دوست عزيزحامي اصلاح طلب كه هميشه آماده فراخوان جمعيت هاي ميليوني هستي.مطمئن باشيدبراي آقاي صادقي وامثالهم هرگزاتفاق ناگواري نخواهدافتادواگرهم برايشان مشكلي پيش بياد.به اندازه كافي حامي دارندكهبالابي گري ازشون حمايت بشه.لطف كنيدشماكه ظاهرافرماندهي تجمع هاي ميليوني رادردست داريدازاين تجمعتون براي استيفاي حقوق ملت ايران كه مدتهاست منتظررسيدگي به پرونده حقوقهاي نجومي وامثالهم هستندبهره برداري كن شايدنتيجه عمومي داشته باشه . .خوش بحال آقاي صادقي نماينده محترم مجلس كه طبق آماراين دوستمون(٨٠ميليون)ظاهراكودكان شيرخواره هم به دفاع ازاين فردي كه مظلومانه به دادگاه احضارشده قلبشون جريحه دارشده چون آمارجمعيتمون بانوزادان به هشتادميليون ميرسه
  • علی ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ایا وقوع این موارد برای لوث کرد اصل ماجرا نیست ؟
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    عجب - خودت تنهایی این رو از قول 80 میلیون نوشتی؟ کی به تو بچه کوچولو اجازه داده تا خودت رو نماینده کل مردم بدونی؟ بازم که مثل بزرگترات داری دروغ تحویل مردم میدی. متخلف را حتی اگر مسئولیت بالا داشته باشد باید به اشد مجازات محکوم کرد تا دیگر جرم مرتکب نشود.
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    قوه قضائیه تشکر اگر متخلف را بدلیل شاکی خصوص و ظلم بمردم حتی اگر مسئولیت بالا داشته باشد به اشد مجازات محکوم کنند این گونه تخلفات از جانب افرادی که خود را برتر از مردم می دانند کاهش پیدا میکند.
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    از برخورد قاطع قوه قضائیه تشکر میشود.
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اجرای حکم مگر وقت و ساعت دارد؟ یعنی اگر خودت جرمی مرتکب بشی نباید قبل تعطیلات پیگیر جرمت بشوند؟
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    قوه قضائیه تشکر تشکر
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    منظورت حق ظلم کردن به مردم هست دیگه؟ اینجوری که بیشتر آبروی اصلاح طلبها رو می برید.
  • دیده بان ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    این آقا خودش آخر اول و آخر ماجراهاست.تا حالا چرا داد نمی زدی و از بیداد نمی گفتی.
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    جوک قشنگی گفتی. از کی تا حالا باید جلوی خانه یک متخلف که شاکی خصوص دارد باید جمع شد؟ فردا هم حتماً جلوی خانه قاچاقچی ها و دزدها میخواهید جمع شوید؟
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    میشود شکایت کنید اما اتهام زنی تاوان داره داداش
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    توسعه و تسهيل فسادهاي بزرگ و فاسدان درشت و برخوردهاي تند و خشن و نامتناسب با خرده مجرمان و در بسياري از مواقع بيگناهان است.
  • سلمان ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    شمارو به خدا تو زمین دشمن بازی نکنید.ماجرای صادقی و امثالهم اصلا موضوع مهمی نیست واین غائله به زودی بدون هیچ اتفاق خاصی تموم میشه،این دستگاه تبلیغاتی کثیف رسانه های زنجیره ایست که میخواد این موضوع رو بزرگ جلوه بده و با هوچی گری ملت رو از درک صحیح موضوعات اصلی و مهم غافل کنه.بله موضوع اصلی بیانات مهم و صریح رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی ست آنجایی که در مورد حقوق های نجومی فرمودند:"مسأله مهم رسیدگی به حقوقهای نجومی برای مردم روشن نشد و سؤالات در ذهن مردم باقی ماند"و در مورد توافق هسته ای فرمودند:"شروع کردن یک تحریم با دوباره شروع کردن آن پس از پایان زمانش فرقی نمیکند و این دومی نیز تحریم و نقض تعهدات قبلی از طرف مقابل است.این مشکلات ناشی از عجله در انجام کار است،وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم از جزٍٍِِئیات غفلت میکنیم."(95/9/7) امت حزب الله شمارو به مقدسات قسم گول نخورید،این دستگاه تبلیغاتی زنجیره ای همان طبلهایی هستند که روز عاشورا بر اونها کوبیده میشد تا ندای حق که از حلقوم مبارک سید الشهدا علیه السلام بیرون میومد شنیده نشه که مبادا حقیقت حسین بن علی علیه السلام بر همگان واضح و روشن بشه.شمارو بخدا یکم فکر کنید،مبادا گرفتار این بازیهای کثیف امویان ملعون زمان بشیم،مبادا دوباره امام زمان تنها و غریب و بی یاور بمونه...
  • محمد ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    درمورداین حاشیه سازیهای وابستگان اصلاحات بنظرمیرسد باتوجه به اینکه میداننددولت رای نمی آورددنبال بهم ریختن اوضاع داخلی راقبل ازانتخابات دارندوبهتراست انقلابیون مواضع محکمی داشته باشندوداخل بازی دشمن نباشند وانقلابیون هیچ برادری با نومنافقین ندارندودرجواب دادنها ازکلمه برادرعزیز اجتناب نمایند
  • مهدی ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اجرای حکم شب یا روز مهم نیست. اما خداییش اگر در ممکلت هرکسی به هرکسی دوست داشت تهمت بزنه که سنگ روی سنگ نمیمونه. تازشم رییس دستگاه قضا باید با اختلاسهای دولتی ها و مجلسی ها و عواملشون برخورد بکنه حالا تهمت بخوره معلومه جراین چیه دیگه
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    رییس دستگاه قضا باید با اختلاسهای دولتی ها و مجلسی ها و عواملشون برخورد بکنه حالا تهمت بخوره معلومه جریان چیه دیگه. هدف تخریب و ترساندن رییس دستگاه قضایی است و بس
  • محمد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    وقتی به 30 تا اسم رای میدی که قبل از رای گیری اسم سه چهار تاشونو بیشتر نشنیده بودی یعنی رفتی میدون یک جعبه سیب خریدی که معمولا چند تا سیب درشتو گذاشتن رو سیب های گندیدیده و کرمو هم زیر اونا بهت انداختن
  • علي ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فعلا نمايندگان براي مشكلات اقتصادي وفيشهاي نجومي وفسادوفسادوباندبازي و...مشكلات ملت وقت ندارند وازادي بيان درصدراولوينهاست بعدازان هم ب هم حقوق بشر وحقوق حيوانات و..تاانتخابات كلي موضوعات پوپىليستي هست اوههههههه
  • علي ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فعلا نمايندگان براي مشكلات اقتصادي وفيشهاي نجومي وفسادوفسادوباندبازي و...مشكلات ملت وقت ندارند وازادي بيان درصدراولوينهاست بعدازان هم ب هم حقوق بشر وحقوق حيوانات و..تاانتخابات كلي موضوعات پوپىليستي هست اوههههههه
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فعلا امورات مهم مملکتی تعطیل و همه مشغول این داستانها شده اند !! چه خواهد شد اینده این مردم و این مملکت و مهمتر چطور اسلام راسر بلند خواهیم کرد ؟؟؟ خدا خودش عالمه !!! حد اقل این رفتارها این گردیده که مسلمانی ما و تعهد به رفتار اسیلامیمان زیر پچ پچ هاست !!!خدا رحم کند !!!
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    نمایندگان لیست امید در هوای تئوری فشار از پایین و چانه زنی از بالا هستند همان که با حضور مردم در زمان اصلاحات دفن شد قوه قضائیه باید با ورود انقلابی این تفاله های فتنه را در نطفه خفه و امید دشمن را ناامید کند
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    باید دسگیرش کنن درود بر دادستان
  • ناشناس ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    منظورش از 80میلیون انسان آگاه همون 20درصدی از مردم تهران هستن که به این لیست رای دادن،اشکال نداره اینا همه چیزشون که ضعیف بود ریاضی رو هم بهش اضافه کنید،کلا همشون با توهمات زندگی میکنن
  • م.ج ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد.
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    یه جرم دیگر هم داشته - دفاع نکردن از حقوق مردم برای منافع هم حزبی هایش وکیل الدوله بودن خفت و خواری است
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ظاهراً از این ببعد هر کی بخواهد مدیر حقوق نجومی بگیر اصلاح طلب یا اختلاس کننده 8000 میلیارد تومنی را جلب کند انجمن دفاع از خلافکاران فراخوان برای هم حزبی هاشون میدهند.
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    وکیل الدوله و هم حزبی با حقوق نجومی بگیران غارتگر بیت المال است. همین کافی است دیگه
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فعلاً که با اختلاس کنندگان 8000 میلیارد تومانی محشور شده است. لعنت بر غارتگران بیت المال
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    انجمن دفاع از خلافکاران را هم اصلاح طلبها راه انداختند. مبارکه مبارکه ظاهراً از این ببعد هر کی بخواهد مدیر حقوق نجومی بگیر اصلاح طلب یا اختلاس کننده 8000 میلیارد تومنی را جلب کند انجمن دفاع از خلافکاران فراخوان برای هم حزبی هاشون میدهند.
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    کلاً افساد طلبها وقتی تخلفی ازشون محرز میشود شروع به هوچیگری میکنند
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا از اختلاس 8000 میلیاردی هم حزبی هایت انتقاد نکردی؟ چرا از غارت بیت المال توسط مدیران حقوق نجومی بگیر شکایت نکردی؟ چند گرفتی سکوت کنی؟
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فساد 8000 میلیارد تومانی و حقوق نجومی گرفتن برای مردم ثابت کرد که ریشه فساد مالی در حزب و گروه خاصی است که مخالف افشا گری بر علیه آنان است.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    دادستان لطفاً اشد مجازات
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    با جلو انداختن این مردک می خواهند آخوندی منفعل را نجات دهند در حالی که نجات او یعنی اتفاق مجدد برای مردم مظلوم ایران
  • باغبان ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    جالب است, این ۸۰ میلیون را از کجا آوردید؟ دست از هوچی گری بردارید و به قانون تمکین کنید, با حیثیت جامعه و مملکت بازی نکنید
  • سلمان ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    شمارو به خدا تو زمین دشمن بازی نکنید.ماجرای صادقی و امثالهم اصلا موضوع مهمی نیست واین غائله به زودی بدون هیچ اتفاق خاصی تموم میشه،این دستگاه تبلیغاتی کثیف رسانه های زنجیره ایست که میخواد این موضوع رو بزرگ جلوه بده و با هوچی گری ملت رو از درک صحیح موضوعات اصلی و مهم غافل کنه.بله موضوع اصلی بیانات مهم و صریح رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی ست آنجایی که در مورد حقوق های نجومی فرمودند:"مسأله مهم رسیدگی به حقوقهای نجومی برای مردم روشن نشد و سؤالات در ذهن مردم باقی ماند"و در مورد توافق هسته ای فرمودند:"شروع کردن یک تحریم با دوباره شروع کردن آن پس از پایان زمانش فرقی نمیکند و این دومی نیز تحریم و نقض تعهدات قبلی از طرف مقابل است.این مشکلات ناشی از عجله در انجام کار است،وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم از جزٍٍِِئیات غفلت میکنیم."(95/9/7) امت حزب الله شمارو به مقدسات قسم گول نخورید،این دستگاه تبلیغاتی زنجیره ای همان طبلهایی هستند که روز عاشورا بر اونها کوبیده میشد تا ندای حق که از حلقوم مبارک سید الشهدا علیه السلام بیرون میومد شنیده نشه که مبادا حقیقت حسین بن علی علیه السلام بر همگان واضح و روشن بشه.شمارو بخدا یکم فکر کنید،مبادا گرفتار این بازیهای کثیف امویان ملعون زمان بشیم،مبادا دوباره امام زمان تنها و غریب و بی یاور بمونه...
  • یکی از مردم ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    خودت و خانوادتون قربون مطهری و صادقی و امثالشون برین انشالله. لطفا برای دیگران برنامه نریزین
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فازت چیه قهرمان؟!
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    معلوم الحال تویی مشرق نیوز و یه مشت کامنت گذار شهرستانیت تو سایت خودتون هم در اقلیت هستید و همیشه دو برابر نظرات منتشر شده نظرات سانسور کرده دارید خشم مردم چنان تو رو ادب کنه که در خواب هم ندیده باشی هیچ بخششی در کار نخواهد بود
  • بني اسدي ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    به اين دوست عزيزي كه بدون دليل بابي ادبي كامل به شهرستانيها توهين كرده ميخواستم بگم كه شهرستانيها آنقدر مثل توبي ادب نيستندكه بخواهنددرجواب توبه همه پايتخت نشينان عزيزاهانت كننداما به خودشماتوصيه ميكنم بياتوي شهرستان كمي ادب يادبگيربعدتشريف ببرشهر
  • رضا ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    حالت خوبه داداش!!!
  • ناشناس ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    بازداشت متهم فراری مکان و زمان ندارد.
  • ناشناس ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اگر حرف حقی داشت باید با مدارک و مستندات در دادگاه حاضر می شد نه !
  • ناشناس ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اگر طرفدار آزادی بیان هستید چرا برای لغو 62 مورد سخنرانی منتقدان دولت سکوت می کنید ؟! اما برای لغو یک سخنرانی گریبان چاک می کنید ؟!
  • ناشناس ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی است .
  • ناشناس ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    خخخخخخخخخخ.
  • ناشناس ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    تهرانی های اصیل و با ریشه همه کاربران مشرق نیوز هستند.
  • ناشناس ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
  • ناشناس ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    اصلاح طلب و حرف حق !!!
  • ناشناس ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    قلب 80 میلیون ایرانی برای حادثه قطار و کشته شدن 49 نفر از هموطنان تبریزی و مجروح شدن بیش از 100 نفر و حادثه تروریستی حله عراق جریحه دار شده است نه برای یک نماینده معلوم الحال !
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    جنسش خوب بود ها آدرس بده ما هم اونجا خرید کنیم قهرمان
  • مسعود ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    عاقبت اصلاح طلبان وطن فروشی است .
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    این جیغ های رنگی خصوصا بنفش دیگه برای ملت ایران کهنه شده بی خود زحمت نکشید آخوندی باید جوابگو باشه ملت قهرمان آدربایجان و نماینده بزرگ شان قاضی پور حقوق مردم شان را از حلقوم هر کسی باشه بیرون می کشند
  • حسین ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام معلومه که تهرانی ها فهم بالای دارند من شهرستانی حرف حق را میگویم آخه مشرق خان همین آقآسلمان نزدیک هفت کامنت تکراری گذاشته همش رو میزاری خداوکیلی منطق تو وهم فکرای تو کامل حتی توی همین موضوع مشخص شد عدالت کجاست باورکنید تهران نشین ها بسیارفهیم ودانا هستن میدونید چرا شما ها حتی توی همین موضوع بهمین سادگی آبروغن قاطی کردید یعنی طرفداری ازحزب اینقدرکورکارانه آخهعزیزان به چه قیمتی اصلان معلومه چتونه یه کسی مثل آقی صادقی یاهرکس دیگه بلند شده ایستادگی کرده بخاطراحقاق حق چیزی که وظیفه ش هستش یعنی بنظر شما مثل بقیه نماینده ها بشینه سکوت کنه وواسه خودش رانت بازی کنه شما بجای تقدیرازاین شخص دارید ازچه چیزی چه منطقی دفاع میکنید نمیفهمم بخدا آدم ازاین احضارنر مغزش قلف میکنه خوب معلومه قوه قضاییه اگه کارش روخوب انجام میداد اینهمه رانت بازی اینهمه فساد فیش های نجومی وبسیار معلومه قاطیت نداره ضعف دارد حالا شما این وسط چی میگید اصلان معلومه چی میخواهید مشرق خداوکیلی انگشتام خسته شد ازبس نوشتم وپخش نکردید باورکنید خستگی انگشت ووق انسان ها هم حق الناسه
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    حتی انقدر درک نداری که قوه نمی تونه جرم کنه بلکه یک قاضی و یا دیگر افراد در قوه جرم میکنند. مثلا اگر در دولت دزدی 8000 میلیاردی انجام شده که انقلاب نمی کنند. بلکه دزدها را دستگیر می کنند و مردم هم در انتخابات بعدی عاملان اصلی و بی کفایتی و بی تدبیری را جواب می دهند
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    کسی که به جای پیگیری دزدی 8000 میلیاردی، ببخشید وام 8000 میلیاردی به دنبال اتهام زنی به مقامات باشه تا اون قضیه اصلی فراموش بشه، ناپاک مودبانه ترین صفت براش هست
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    بالاخره باید یه جوری دزدی 8000 میلیاردی و حقوقهای نجومی و برجام بی نتیجه رو از یاد مردم ببرن دیگه
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    آخی، دیگه چی دوست داری عزیزم برات آماده کنم. نرو، من میخوام همیشه شما این دور و اطراف باشی. بیا، حالا حالاها کار داریم با امثال شما. خخخخخ
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    خوب مشغولتون کردنا، دمشون گرم! خوب شماها رو شناختن
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    خودتون میفهمید درگیر چی هستید!؟ متأسفم
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    نقد وارده بر این حساب ها داداش! این رسمش نیست، یعنی این وضعش نیست!! آخه، چی بگم من چخبره تو این مملکت باوو یکم هم رسمی باشید، چیه این خاله زنک بازی ها
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    اگر تو میفهمیدی یا حداقل ادای فهمیدن درمی آوردی که این سر و صدای صادقی فقط به نفع خودش و حزبش را سرزنش میکردی
  • نیما ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    استاد حقوق دانشگاه تربیت مدرس. جانباز. از قدما و فضلای موضوع مالکیت معنوی
  • نیما ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    نظر من را منتشر نکردید چرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس