کد خبر 660062
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

موفقیت‌های چشمگیر نیروهای ارتش سوریه در آزادسازی مناطق مختلف شرق حلب با فرار تروریست‌های تکفیری همراه شد و در نتیجه آن هزاران خانواده سوری توانستند از چنگال تکفیری‌ها نجات یابند و با استقبال گرم نیروهای ارتش سوریه روبرو شوند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه به مرحله جداسازی محله‌های شرقی شهر حلب به دو بخش شمالی و جنوبی پس از آزادسازی 12 محله و منطقه این شهر در سایه فروپاشی سریع صفوف تروریست‌ها نزدیک شدند.

پیشروی سریع ارتش سوریه به سمت محله‌های شرقی حلب که با آزادسازی 12 محله و منطقه همراه بوده، شوک بزرگی به گروه‌های تروریستی وارد کرد که با گذاشتن سلاح و تجهیزات سنگین خود به سمت مناطق جنوبی گریختند تا زمینه ورود بدون درگیری ارتش به بسیاری از مناطق فراهم شود.

همچنین بسیاری از تروریست‌های مناطق سیف‌الدوله و بستان القصر از ترس به هلاکت رسیدن، خود را تسلیم نیروهای ارتش کردند.

فرار تروریست‌ها، فرصت خروج را برای غیرنظامیان فراهم کرد که به تکفیری‌ها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کردند، نیروهای ارتش سوریه که چهار محور در محله‌های شرقی را برای خروج غیرنظامیان تدارک دیده‌‌، صدها نفر از آنها را تخلیه کردند.

شهروندان نجات یافته گفتند در معرض ظلم و ستم و بدرفتاری گروه‌های تروریستی قرار داشتند، اما نیروهای ارتش با روی باز از آنها استقبال کرده و هر آنچه را نیاز داشتند در اختیارشان قرار داده‌اند و برای آنها سرپناه هم فراهم کردند.
 
{$sepehr_album_47125}
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    این الان اسمش ازاد سازی یا داغون سازی شهر ؟
  • سعید ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    مشرق بجنب چند وقتی هست گزارش کامل از تحولات سوریه منتشر نکردی ها بجنب
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    ایول سهیل حسن هم اومده.
  • محمود ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    درود بر سرتیپ سهیل نمر هرجا پاه بذاره تروریست‌ها راهی جز مرگ یا تسلیم ندارن
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    هدف اول و اصلی آمریکا و اسرائیل تحویل شهر باب و رقه به نیروهای کرد است تا برنامه خاورمیانه جدید (تجزیه منطقه) پیش برود یعنی درگیری در این محور دو نتیجه دارد یا روسیه و ایران باید تجزیه خودشان را بپذیرند و یا همین امروز و تا دیر نشده دور از مرزهایشان کار ترکیه را تمام کنند- ایران و سوریه باید به ترکیه و اسرائیل بطور همزمان اعلام جنگ کنند
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    هدف جنگ سوریه شهر باب و شهر رقه است تا خاورمیانه جدید شکل بگیرد که با اعزام 10000 نیروی حشد این نقشه بهم بریزد
  • نویسنده ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت خدا به اردوغان سری که درد نمی کرد دستمال بست و برای ماجراجویی کشوری را ویران و ملتی را آواره و آینده منطقه را دچار بحران اساسی کرد
  • محمد ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    دوست عزیز راه حل شما چیست عده ای تروریست با پول خارجی بامدیریت خارجی باسلاح خارجی شهری رابمدت چهارسال اشغال کرده اند دمیستورا نماینده مخفی تروریستها گفته به انها خودمختاری بدید شما چه می فرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس