بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک نماینده نباید از تریبون مجلس به شخصیت‌های نظام تهمت بزند، صادقی چشم‌هایش را باز کند و ببیند که با اینگونه حرف زدن‌ها باعث می‌شود تا چه کسانی برایش هورا بکشند.

به گزارش مشرق، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی در محکومیت اظهارات نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: چند صباحی است که خبری واهی و سراسر کذب از سوی یکی ازنمایندگان مجلس علیه رئیس قوه قضائیه مطرح شده است، خبری که تعیین صحت و سقم و درستی و نادرستی آن برای اشخاصی چون جنابتان به عنوان نماینده مجلس مشکلی ندارد. لازم است به جناب ایشان یادآوری کنیم که اموال قوه قضائیه با دستور مقام معظم رهبری به نام خود قوه قضائیه به ثبت می‌رسد حتی مصوبه شورای پول و اعتبار هم بوده است و لهذا امری قانونی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید این حرکت مذبوحانه چیزی جز به زیر سوال بردن دستگاه قضا به عنوان دستگاهی که مهم‌ترین وظیفه آن حفظ حقوق و آزادی‌های مردم است نخواهد بود اعتماد و دلگرمی به دستگاه قضا از سوی همه آحاد مردم قطعا دلگرمی و اعتماد به نظام را بهره دارد و در این میان از همه خدمتگزاران و متولیان امور کشور انتظار می‌رفت که به روشنگری و تنویر افکار آحاد جامعه بپردازند و صد حیف که حرکتی شایسته و بایسته از سوی این افراد صورت نگرفت و حتی روسای قوای مملکتی نیز در برابر این صحبت‌های واهی سکوت کردند.

دانشجویان بسیجی در این بیانیه آورده‌اند: گله ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم قضایی به عنوان اعضای دستگاه قضایی کشور از جناب رئیس جمهور این است که چگونه است که در احقاق حقوق مردم و قانون اساسی در پی لغو سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس تمام قد وارد می‌شود و بدون شنیدن و دیدن دلایل و مستندات دادستان مشهد در مقام قضا حاضر شده و حکم صادر می‌کند اما در دفاع از رئیس دستگاه قضا به عنوان یکی از مهم‌ترین یا شاید مهم‌ترین دستگاه نظام است سکوت می‌کنید آن هم در موقعیت حساس فعلی، از قدیم گفته‌اند شرف المکان بالمکین اگر امروز رئیس دستگاه قضا هدف گرفته شد و عکس العملی از سوی شما مشاهده نشد فردا قطعا نوبت شما و دیگران است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی در این بیانیه مطرح کرد: ریاست مجلس برشما هم فرض بود به عنوان یک شخصیت حقوقی و رئیس قوه قانونگذار این کشور به تهمت واهی و بی پایه‌ای که در صحن مجلس مطرح شد به دفاع تمام قد از ریاست قوه قضائیه بر می‌آمدید و هرکسی این را می‌داند که دفاع از رئیس دستگاه قضا دفاع از شخص نیست بلکه دفاع از حیثیت و آبروی نظام است و مطمئن باشید که ملت بابصیرت و همیشه در صحنه این حرکت شما را یک حرکت شخصی فرض نمی‌کردند زیرا رئیس قوه قضائیه به عنوان یک شهروند ایرانی از حق و حقوق برخوردارند و دفاع از ایشان قطعا احیای حقوق مردمی و استیفای قانون اساسی است.

در این بیانیه آمده است: لحظه‌ای بیاندیشیم و ببینیم آیا لغو یک سخنرانی که قطعا براساس مستندات و شواهد و دلایل قابل قبول برای دادستانی مشهد بوده است اینقدر سر و صدا می‌شود و انگشت اتهام به سوی همه نشانه گرفته می‌شود اما دریغ از عملی که حفظ آبرو و حیثیت یک مومن را به همرا داشته باشد. قطعا این کمترین حرکتی بود که از ریاست جمهور و مجلس انتظار می‌رفت. البته هرچند ریاست قوه قضائیه به بهترین شکل به دفاع از خود و دستگاه قضا پرداختند و حقا نشان دادند که به دفاع کسی نیاز ندارند.

در پایان این بیانیه اینگونه عنوان شده است که ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم قضایی این حرکت این نماینده مجلس را که هرچند قبل از این نیز از این دست اظهار فضل‌های بی پایه و اساس داشته است محکوم می‌کنیم و خواهان برخورد جدی با نماینده خاطی هستیم تا از این پس نتوانند از تریبون مجلس به این راحتی به شخصیت‌های مهم نظام تهمت بزنند و مردم را نسبت به پایه‌های نظام بدبین کنند. جناب صادقی خوب است تا کمی چشم‌هایتان را باز کنید و ببینید که با اینگونه حرف زدن‌ها باعث می‌شود تا چه کسانی برای شما دست بزنند و هورا بکشند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 35
  • محمد ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    ما نباید اب به اسیاب دشمنان بریزیم باید کمی بصیرت داشته باشیم مملکت ورهبر ونظام وانقلاب وکشور همه مال خودمان هست این یک نوع سوی تبلیغات قبل از رفراندم است برادر چنین حرکتی نکنیددرست نیست ما باید دشمنی اشکاری چون امریکا باهمدیگر متحد باشیم نه اینکه یکدیگر را مورد اتهام قرار دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس