بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شریف و شهیدبهشتی از وزیر خارجه کشورمان،تنظیم و انتشار متن کیفرخواست عهدشکنی و تخلفات آمریکا را برای آگاهی دقیق‌تر ملت ایران و سایر ملل آزادی‌خواه جهان از ذات پلید آمریکا خواستار شدند.

به گزارش مشرق، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شریف و شهید بهشتی طی نامه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان خواستند تا با توجه به اهمیت آگاهی توده‌های مردم ازعهدشکنی‌های آمریکا در برجام و همچنین تلاش‌های مزورانه و خباثت‌بار این کشور علیه کشورمان در منطقه و جهان متن کیفرخواست مفصلی که از عهدشکنی و تخلفات آمریکا آماده کرده را جهت آگاهی دقیق‌تر ملت ایران و سایر ملل آزادی‌خواه جهان از ذات پلید آمریکا منتشر کند.

در ابتدای این نامه خطاب به ظریف آمده است: ضمن عرض خسته نباشید احتراماً به استحضار می‌رساند مقام معظم رهبری در دیدار روز 12 آبان‌ماه اعلام کردند جنابعالی در جلسه کمیسیون مشترک برجام کیفرخواست مفصلی از عهدشکنی و تخلفات آمریکا در موضوع برجام را قرائت نموده‌اید.

در ادامه تاکید شده است: لذا با توجه به اهمیت آگاهی توده‌های مردم از این مسئله و همچنین تلاش‌های مزورانه و خباثت‌بار آمریکا علیه کشورمان در منطقه و جهان خواهشمند است متن کیفرخواست مذکور را جهت آگاهی دقیق‌تر ملت ایران و سایر ملل آزادی‌خواه جهان از ذات پلید آمریکا منتشر کنید.‌

پیشاپیش حسن توجه جنابعالی به این مسئله مزید امتنان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس