کد خبر 659742
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

رئیس سازمان حج و زیارت عملکرد گروهک داعش در جنایت حله را نشانگر زبونی و حقارت تروریستهای تکفیری عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام در عراق و سوریه به‌زودی سیلی سختی به این جنایتکاران می‌زنند.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی درباره جنایت گروهک تروریستی داعش در حله عراق که موجب به شهادت رسیدن جمعی از زائران بی دفاع اربعین حسینی شد، اظهار کرد: دشمن حقیر و زبون شکست خورده از جبهه مقاومت که از راهپیمایی شکوهمند مسلمانان در ایام اربعین حسینی کینه کسب کرده بود در پی ضربه زدن به زائران مظلوم و مردم بی‌دفاع برآمد.

وی ادامه داد: گروهک داعش که از سوی صهیونیستها تجهیز می‌شود برای ضربه زدن به موفقیتهای رزمندگان در موصل و حماسه ایجاد شده در ایام اربعین اقدام به عملیاتی جنایتکارانه در مسیر زائران امام حسین(ع) زد و تعدادی از مردم مظلوم را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن  تنی چند از  افراد بی‌دفاع شد.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تعدادی از  شهدای این حمله تروریستی را زائران ایرانی، افغانستانی و عراقی تشکیل می‌دادند که به طور حتم رزمندگان اسلام و گروههای مردمی در عراق و سوریه انتقام سختی از تروریستهای تکفیری می‌گیرند و آنها به سزای اعمال ننگین خود در کشتار بی‌گناهان می‌رسند.

اوحدی درباره تعداد شهدای ایرانی این حادثه تروریستی و مجروحان، عنوان کرد: 52 پیکر شهدای ایرانی این حادثه وارد کشور شده و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است؛ البته در میان آنها نیز تعدادی پیکرهای متلاشی شده وجود دارد و عملیات شناسایی آنان همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: 11 مجروح این حادثه تیز از اتباع افغانستانی ساکن ایران هستند که تحت درمان قرار گرفته‌اند و امیدواریم روند بهبود آنها تسریع یابد.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: پیکرهای متلاشی شده شهدای حادثه تروریستی حله نیز در مرحله آزمایش و شناسایی قرار دارد تا هویت واقعی آنها برای مسئولان پزشکی قانونی روشن شود.

گفتنی است که گروهک تروریستی ـ تکفیری داعش عصر روز پنجشنبه به وسیله بمب گذاری در یک‌دستگاه تانکر باعث شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران امام حسین(ع) و مردم بی‌دفاع شد؛ این جنایت تروریستی واکنش بسیاری از  مسئولان و مردم را به‌دنبال داشته است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس