کد خبر 659173
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

در اولین واکنش آمریکایی‌ها به خبر درگذشت رهبر انقلاب گوبا، دو عضو کنگره آمریکا واکنش تند و زننده‌ای به خبر فوت فیدل کاسترو نشان دادند.

 به گزارش مشرق، هنوز ساعتی از انتشار خبر درگذشت رهبر انقلاب کوبا نگذشته که دو عضو کنگره آمریکا در واکنش به این خبر، اظهارنظر تند و زننده‌ای مطرح کردند.

صبح امروز شنبه، رئیس جمهور کوبا رسما اعلام کرد که (برادرش) رهبر انقلاب کوبا در سن 90 سالگی درگذشت.

رائول کاسترو همچنین اعلام کرد که روز شنبه طی مراسمی پیکر برادرش فیدل کاسترو سوزانده می‌شود.

در حالی که خبر درگذشت کاسترو به خبر اول رسانه های خبری در جهان تبدیل شده، یک عضو جهان کنگره آمریکا در این باره اظهارنظر کرده است.

«کارلوس کوربلو» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت فلوریدا، در این باره گفته است: «مرگ دیکتاتور، آغاز پایان یک دوره طولانی و وحشتناک در تاریخ کوبا است».

این عضو جوان و 36 ساله کنگره آمریکا که از سال 2014 به این سمت رسیده، در ادامه افزود: «مردم کوبا به همبستگی و اتحاد ما نیاز دارند».

همچنین «النا روس لتینن» عضو دیگر جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده که «روزی که مردم در داخل و خارج کوبا برای آن انتظار میکشیدند، فرا رسید».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    شاید شما به آرامش برسید! چون خواب را از چشمتون ربوده بود و خار چشمتون بود!!!
  • سروش ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    امیدوارم این همبستگی و اتحاد با شما را، شما جانیان ضد حقوق بشری به گور ببرید، خدا را شکر که ستونهای پوسیده امپریالیسم به لرزه افتاده و صدای شکستن آن دارد به گوش میرسد و بوی تعفن لاشه اش دنیا را آلوده کرده.
  • سروش ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    خداوند رحمت کند راهبران ملتهای مظلومی که در برابر خودکامگی و زورگویی دولتهای ظالم مثل آمریکا و اروپا و رژیم های غاصب و استعمارگر قدیم و جدید ایستادگی کردند از گذشته دیر گرفته تا امام راحل و ... هوگو چاوز و فیدل کاست رو که خاری بودند توی چشمان امپریالیسم.
  • هادی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    مردم کوبا به پایان دخالت و وابسته کردن کوبا به دولت شیطانی آمریکا نیاز دارند..
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    خدا رحمتش کنه
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    کوبا بزرگ ترین و قوی ترین محاصره جهان را به مدت 50 سال تحمل کرد و سر تعظیم در برابر امپریالیسم آمریکا فرود نیاورد. من به چنین افراد افتخار می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس