کد خبر 659171
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: عربستان تلاش می‌کند که به صورت صوری توافق مسقط را اجرا کند، زیرا نقشه راه اخیر مورد خوشایند این کشور نیست و از سوی آمریکا تحریک می‌شود.

 به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که توافق مسقط همچنان برقرار است و سرنوشت آن به جدیت طرفهای دیگر و در رأس آنها واشنگتن بستگی دارد.

عبدالسلام در مصاحبه با شبکه المسیره گفت که آخرین چیزی که به وی ابلاغ شده است این است که توافقنامه مسقط به عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن تقدیم خواهد شد تا آن را امضا کند و طرفها به آن پایبند خواهند بود.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت که عربستان تلاش می‌کند که به صورت صوری توافق مسقط را اجرا کند،  زیرا نقشه راه اخیر مورد خوشایند این کشور نیست و آمریکا عربستان را تحریک می‌کند و چه بسا این تحریک در آینده بیشتر شود.

سخنگوی جنبش انصارالله در ادامه تاکید کرد که هیئت ملی یمن قبل از اجرای توافق مسقط در مشورتهای دیگر شرکت نخواهد کرد و  باید هرچه سریع‌تر دولت تشکیل شود اگر چه این امر موجب آزردگی خارجی‌ها شود.

عبدالسلام درباره انتقال بانک مرکزی این کشور از صنعا به عدن گفت که این امر با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.

وی درباره آتش‌بس میدانی در یمن تاکید کرد که اگر اقدامات نظامی متوقف نشود کمیته آتش‌بس و هماهنگی کاری انجام نخواهد داد  و اگر حمله به یمن ادامه یابد، مرزهای امنی برای عربستان وجود نخواهد شد.

عبدالسلام گفت که عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور خواهد رفت و تاریخ ثابت خواهد کرد که جنگ علیه یمن از سوی عربستان و آمریکا به راه انداخته شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    به به
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    احسن به ملت شجاع يمن. شما پيروزيد چون حق پيروز است.
  • حمید رضا آقاجان ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    برای خشنودی قلب آقا امام زمان وپیروزی رزمندگان اسلام در اقسا نقاط جهان 3 صلوات قرا .مرگ بر ال سعود .
  • محمد ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    اللهم عجل لولیک فرج(ع) .آمین یا رب العالمین .
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    خدا لعنت کند آل سعود کثیف و جنایتکار را. انشاالله یمن پیروز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس