فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تشییع شهید قاسم زاده گفت: شهدای مدافع حرم با جانفشانیها و اهدا خون خود از انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم« یدالله قاسم زاده» پنج شنبه با حضور جمع کثیری از مردم از مقابل مسجد جامع خزانه تشییع و در قطعه 53بهشت زهرا(س) در جوار مزار شهید محرم ترک به خاک سپرده شد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرور آفرین مروارید با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران و شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم زاده ضمن دلجویی از خانواده این شهید، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که با خون خود در آن سوی مرزها از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه محافظت می‌کنند.
 
همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در دیدار با خانواده شهدا در سخنانی با بیان اینکه دستاوردها و اقتدار امروز کشور در همه حوزه‌ها را مدیون خون شهدا هستیم, گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی در سایه جانفشانی شهدا و رزمندگانی با رشادت‌های خود, عظمت و اقتدار برای کشور به ارمغان آوردند.

شهید یدالله قاسم زاده متولد سال 61 بود که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه به سوریه رفت و در اول آذرماه 95 براثر اصابت ترکش خمپاره در حومه شهر حلب سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. از این شهید والامقام دو فرزند به نامهای محمد جواد پنج ساله و محمد صادق شش ساله به یادگار مانده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس