کد خبر 658859
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

میزان/ منابع خبری محلی روز جمعه از درگیری شدید نیروهای مقاومت با عناصر گروهکهای تروریستی در سراسر «دیرالزور» و مناطق پیرامونی آن گزارش دادند که به منجر به هلاکت رسیدن دست کم 50 تروریست داعشی شد.

به گزارش مشرق، منابع خبری محلی روز جمعه از درگیری شدید نیروهای مقاومت با عناصر گروهکهای تروریستی در سراسر «دیرالزور» و مناطق پیرامونی آن گزارش می دهند.

براساس منابع نظامی نیروهای مقاومت، تروریستهای داعش اواخر روز پنچ‌شنبه قصد نفوذ به منطقه «السینا» درشرق «دیرالزور» داشتند که با آتش بار مسلسلها و تک تیراندازهای حمله تروریستها دفع شد.

در این درگیری نیروهای ارتش سوریه موفق شدند 4 عنصر تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

همزمان جنگنده‌های نیروی هوایی سوریه و روسیه مواضع تروریستها در نزدیکی شهر «دیرالزور» در روستاهای «عیاش»، «صقرالجزیره»، و روستای «مراد» را منهدم کردند تا از حملات احتمالی آنها در آینده جلوگیری کنند.

شمار دقیق تلفات تروریستها در حملات هوایی جنگنده‌های روسیه و سوریه اعلام نشده اما بنا بر تخمین منابع نظامی شمار زیادی از تروریستها به قتل رسیده اند.

گرچه دردرگیریهای شدید روز جمعه هیچ کدام از طرفین پیشروی نداشته اند اما نزدیک به 50 تروریست داعشی در درگیریهای امروزشهر «دیرالزور» و نواحی اطراف آن به هلاکت رسیدند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس