کد خبر 658917
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

امامان جمعه داعش در موصل در جهت بالا بردن روحیه تروریست‌ها، به آن‌ها وعده حورالعین در آن دنیا را می‌دهند.

به گزارش مشرق، یک منبع در شهر موصل خبر داد که خطیبان نماز جمعه در مناطق تحت تسلط داعش در شهر موصل، در دوره اخیر، موضوع خطبه را روی انواع حوری بهشتی متمرکز کرده‌اند.

طبق اعلام منابع عراقی، امامان نمازهای جمعه‌ای که داعش در بخش غربی شهر موصل برگزار می‌کند، اخیرا به تروریست‌ها وعده می‌دهند که در صورت کشته شدن 50 نوع حورالعین در آن دنیا منتظرشان است.

یک منبع عراقی در گفت‌و‌گو با شبکه خبری السومریه، گفت: چندین تن از امامان جمعه داعش در خطبه‌های خود در مساجد بخش غربی موصل از 50 نوع حور‌العین صحبت می‌کنند که پس از کشته شدن نصیب تروریست‌ها خواهد شد و این روزها صحبت کردن از حور العین در خلال خطبه‌های نماز جمعه اصلی‌ترین موضوع است.

او افزود: سخن گفتن از حور العین در جهت افزایش روحیه اعضای داعش صورت می‌گیرد که این روزها متحمل تلفات سنگینی در مواجهه با نیروهای عراقی در بخش شرقی موصل شده‌اند.

این منبع محلی در ادامه گفت: یکی از خطبای جمعه گفته است که برای هر شخصی که کشته شود 50 (نوع) حوری در آن دنیا در نظر گرفته شده است.

این روزها نیروهای عراقی در بخش شرقی شهر موصل بیشتر مناطق را به کنترل خود در آورده‌اند و صرفا به خاطر نگرانی از جان شهروندان عادی، عملیات نظامی با احتیاط پیش می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    خوب به درک واصل شدن این حروم زاده زود به حوریها میتونند برسن پس ایران باد بهشون کمک کند تا زودتر به حوریها برسند تا تموم شدن
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    اباله جمع شده اند دور ابله تر از خودشون احمقها همینکه کشته شوند سریعا بدون سئوال و جواب و بدون شب اول قبر یکسره با کله می روند تو جهنم
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    کدام حوری ؟
  • ایرانی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    کثافت های لاشخور یک مشت بیمار جنسی اند. و پاداش را فقط در همین می بینند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس