کد خبر 658259
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

معاونت صدای رسانه ملی مدت زمان فعالیت رادیو اربعین را تا پایان ماه صفر مصادف با 10 آذر ماه تمدید کرد.

به گزارش مشرق، معاونت صدای رسانه ملی با توجه به اقبال مخاطبان از شبکه رادیویی اربعین و پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به بازگشت زائران حسینی(ع) به میهن اسلامی، مدت زمان فعالیت رادیو اربعین را تا پایان ماه صفر مصادف با 10 آذر ماه تمدید کرد.
 
با توجه به تماس‌های مکرر هم‌میهنان عزیز مبنی بر ادامه فعالیت رادیو اربعین و همچنین نظر به لزوم آگاهی مردم از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازگشت زائران حسینی(ع) به میهن اسلامی، فعالیت رادیو اربعین تا پایان ماه صفر مصادف با دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
این شبکه رادیویی از اول آبان ماه با هدف انعکاس آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران و اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به تجمع میلیونی اربعین حسینی(ع) با پخش 24 ساعته آغاز به کار کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبیب ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    جناب آقای عسگری ریاست محترم سازمان صداوسیما.استکبارجهانی.اسراییل عربستان ودشمنان اسلام وشیعه وهزینه های سرسام آور و بابوجودآوردن داعش وهزارفرقه کثیف وهابی دشمنی مستقیم با اسلام شیعه واهل بیت دارندمگر چقدر هزینه داردکه رادیو اربعین نیز مانند دیگر رادیوها ثابت وماندگار شود این افتخاری ست برای شما که در دوران ریاستتان به اهل بیت ع انجام شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس