کد خبر 659727
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

در ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجبتی علیه السلام و امام رضا علیه السلام از شبکه یک برنامه های ویژه ای متناسب با این ایام پخش می شود.

به گزارش مشرق، در ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجبتی علیه السلام و امام رضا علیه السلام از شبکه یک برنامه های ویژه ای متناسب با این ایام پخش می شود.
 
برنامه زنده حریم ، پخش سخنرانی مذهبی، برنامه این شبها، ویژه برنامه حریم و قدمگاه و چند فیلم سینمایی از جمله تدارکات شبکه یک برای این ایام است.
 
فیلم های سینمای تنها ترین سردار، شب بارانی، پای پیاده ، ولایت عشق و شب  از جمله فیلم هایی است که از دوشنبه تا چهارشنبه از این شبکه پخش می شوند.
 
همچنین در برنامه این شبها که از یکشنبه تا چهارشنبه شب حدود ساعت 15 : 23 دقیقه پخش می شود، حجت الاسلام کاظم طباطبایی و حجت الاسلام سروش حضور دارند و درباره تفسیر حدیث ثقلین و جایگاه عترت پیامبر اکرم صلی ا... علیه آله صحبت می کنند.
 
همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه بجای برنامه فرمول یک، برنامه صبحگاهی سفرنامه صبا با اجرای اقبال واحدی و از مشهد مقدس بصورت زنده پخش می شود.
 
گفتنی است ویژه برنامه حریم کاری از گروه پخش شبکه یک است که بصورت زنده از مشهد مقدس و با محوریت انعکاس حضور گسترده مردم در مشهد مقدس برای شرکت در عزاداری امام رضا علیه السلام پخش می شود.
 
برنامه قدمگاه نیز با توجه به اینکه مشهد از سال 2017 به پایتخت فرهنگی جهان اسلام تبدیل می شود با موضوع فعالیت ها و خدمات به زایرین امام رضا علیه السلام از دوشنبه شب تا چهارشنبه شب حدود ساعت 20 بصورت زنده از مشهد مقدس پخش می شود. این برنامه هربار میزبان یکی از مسئولین شهر مشهد مقدس و بیان خدمات به فعالیت ها و خدمات در این ایام به زایرین امام رضا علیه السلام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس