کد خبر 658034
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

رئیس شورای سیاستگذاری حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مواضع مشترک راهبردی با رئیس‌جمهور لبنان داریم، گفت: گمان نمی‌کنیم که مواضع وی تغییر کند و اطمینان داریم که مواضع استراتژیک و راهبردی ما یکسان باقی خواهد ماند.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم امین السید رئیس شورای سیاستگذاری حزب‌الله لبنان در خصوص انتخاب میشل عون به عنوان رئیس‌جمهور لبنان اظهار داشت: بعد از مدت‌ها لبنانی‌‌ها موفق شدند که به انتخاب رئیس جمهور و تشکیل دولت برسند، این مسئله به ایجاد ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور منجر شده و امیدواریم که وضعیت لبنان را در منطقه نیز بهبود ببخشد.

وی افزود: چهره‌های سیاسی لبنانی معتقدند که گفتمان کابینه جدید تفاوت چندانی با کابینه پیشین ندارد، اما همه بر لزوم حمایت از دولت اتفاق نظر دارند و در کل جریان سیاسی در لبنان روزهای خوبی را شاهد است.

رئیس شورای سیاستگذاری حزب‌الله لبنان در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص تاثیر انتخاب میشل عون بر تقویت مواضع حزب‌الله عنوان کرد: توافقی پیشین بین ما و میشل عون وجود دارد و مواضع مشترک راهبردی با رئیس‌جمهور لبنان داریم و گمان نمی‌کنیم که مواضع او تغییر کند و اطمینان داریم که مواضع استراتژیک و راهبردی ما یکسان باقی خواهد ماند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس