کد خبر 657856
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

همایش فصلی خانه احزاب در روز پنج‌شنبه 25‌ آذرماه در سالن وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بیست و هشتمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب عصر روز گذشته با حضور کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

برپایه این خبر در جلسه روز دوشنبه اول آذرماه جلسه کمیته حقوقی خانه احزاب با حضور اعضای این کمیته برگزار و در این جلسه حشمتیان رئیس و صدر نایب رئیس اول خانه احزاب نیز حضور داشتند.

رئیس خانه احزاب در ادامه این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر اسلامی تبار رئیس کمیته حقوقی سال اول دوره ششم، محمدجواد حق‌شناس را به عنوان رئیس جدید کمیته حقوقی معرفی و حکم وی را ابلاغ نمودند.

گفتنی است در این نشست شهاب‌الدین صدر نایب رئیس اول خانه احزاب ایام اربعین حسینی و درگذشت پدر نیشابوری رئیس کمیته پشتیبانی و مالی و همچنین درگذشت بانوی انقلابی و مبارز طاهره حدیدچی را تسلیت گفت.

همچنین در این نشست حکیمی‌پور، غفوری‌فرد و میرمحمدی نیز به عنوان ناطقین پیش از دستور صحبت‌های خود را در رابطه با مسائل روز بیان نمودند و پس از آن دستور جلسه همایش اصلی خانه احزاب مورد بحث قرار گرفت و پس از صحبت‌های اعضای شورا در نهایت با رأی‌گیری مصوب شد که همایش فصلی در روز پنج‌شنبه 25 آذرماه در سالن وزارت کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و با دعوت از علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، مسعود پزشکیان نایب‌رئیس اول مجلس و علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما سخنرانی صورت گیرد.

همچنین 15 نفر از اعضای خانه احزاب از سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین و اعتدالگرایان که هفت نفر از آنها با معرفی کمیته‌ها و مابقی از بین داوطلبین به قید قرعه برای سخنرانی معرفی می‌شوند.

موضوع این نشست احزاب و اقتصاد مقاومتی است و در این راستا کمالوندی معاون حقوقی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی مطالبی را در رابطه با برجام بیان و به سوالات حاضرین در این زمینه پاسخ می‌دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس