فریادهای «مرگ بر آمریکا» و نفرت و انزجار ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنه ایران، صبح امروز( پنج شنبه سیزدهم آبان ماه) در سراسر کشور طنین انداز شد.

به گزارش مشرق، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

همچنین، امروز، نزدیک به 300 خبرنگار داخلی و خارجی، مراسم راهپیمایی دشمن‌شکن و ضدّ استکباری مردم ایران اسلامی را پوشش خبری خواهند داد.

 تجمع بزرگ یوم‌الله 13 آبان از صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی و با شعار «مرگ بر آمریکا» در تهران و در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در حال برگزاری است.

تعداد زیادی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران صبح امروز ( پنجشنبه  13 آبان) همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار در مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر دور هم جمع شدند تا یک‌بار دیگر ثابت کنند برای نسل جدید انقلاب، شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها رنگ نباخته بلکه پرشور از گذشته فریاد زده خواهد شد.

در این راهپیمایی ملت استکبارستیز تهرانی، دانش‌آموزان و دانشجویان با سر دادن شعارهایی مانند « مرگ‌بر آمریکا»، «به آمریکای شیاد نمی‌کنیم اعتماد»، «برگ برنده ما دشمنی با آمریکاست» نفرت خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند و از مسئولان خواستند تا به این شیطان اعتماد نکنند.

* تاکید تجمع‌کنندگان لانه جاسوسی بر بدعهدی آمریکا در برجام/ آقای ظریف احتیاط احتیاط

 مراسم یوم الله 13 آبان در تهران با حضور خیل عظیمی از دانش آموزان اساتید و آحاد مردم آغاز شد.

تجمع کنندگان در راهپیمایی امروز خود بر بدعهدی آمریکا تاکید داشتند و شعار دادند که «آقای ظریف احتیاط احتیاط».

در این راهپیمایی همچنین شعار استکبارستیزی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط تجمع کنندگان داده و اعلام انزجار شد. 

* یادآوری دانش‌آموزان به مسئولان درباره خطر نفوذ

تجمع‌کنندگان یوم‌الله 13 آبان با حمل پلاکاردهایی خطر نفوذ را به مسئولان یادآوری کردند.

تجمع‌کنندگان بر روی پلاکاردهای خود نوشته‌اند که برجام نباید زمینه نفوذ دشمن شود و دشمن را از پنجره بیرون کرده‌ایم و نباید از در وارد شود.

در این مراسم آهنگ انقلابی حامد زمانی با عنوان مرگ بر آمریکا از طریق پخش کننده‌های نصب شده در مسیرها در حال پخش شدن است.

{$sepehr_album_46402} 
 

* گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای در راهپیمایی 13 آبان

جمعی از دانشجویان ماکت موشک و سانتریفیوژ را به عنوان نماد انرژی هسته‌ای به راهپیمایی آورده‌اند.

دانشجویان با نصب تصاویر شهدای هسته‌ای کشورمان بر روی این ماکت یاد این شهدا را نیز گرامی داشتند.

دانشجویان این دستاوردها را نتیجه اعتماد به خدا عنوان کردند.

* دلیل چرایی «مرگ بر آمریکا» برای اوباما توئیت شد

در مسیر راهپیمایی غرفه توییت شعار «مرگ بر آمریکا» برای رئیس جمهور آمریکا وجود دارد که دانشجویان و دانش آموزان با حضور در غرفه توییت شعار «چرا مرگ بر آمریکا» دلایل چرایی سردادن شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران را برای رئیس جمهور آمریکا توییت کردند.

همچنین دانشجویان و دانش آموزان مرگ بر آمریکا را به تصویر کشیدند.

جمعی از دانشجویان و دانش آموزان حاضر در راهپیمایی 13 آبان با حضور در غرفه «نقاشی مرگ بر آمریکا» جنایات آمریکا را نقاشی کرده و به تصویر کشیدند.

* انتقاد دانشجویان از رویکرد منفعلانه دولت در برابر استکبار

دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی مانند «دیپلماسی لبخند و التماس برای ملت ذلت می‌آورد نه عزت» از رویکرد منفعلانه دولت و دستگاه دیپلماسی در برابر استکبار انتقاد کردند.

همچنین دانشجویان، کاسته شدن از احترام پاسپورت ایرانی و پر شدن سانتریفیوژها با سیمان، قرارداد FATF و برجام را نیز نتیجه اعتماد به کدخدا اعلام کردند.

* دانش‌آشتیانی به جمع تجمع‌کنندگان راهپیمایان 13 آبان پیوست

فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش نیز در جمع راهپیمایان 13 آبان حاضر شد.

*پرتاب سنگ دانشجویان و دانش‌آموزان به نماد آبلسیک و پرچم مستکبران جهان

جمعی از دانشجویان و دانش آموزان با ساخت نماد آبلیسک و قراردادن پرچم مستکبران جهان از جمله آمریکا، انگلیس، آل سعود و رژیم صهیونیستی بر روی این نماد نشان دادند که شیاطین امروز زمان چه کسانی هستند
همچنین راهپیمایان با پرتاب سنگ به این نماد، رجم شیطان بزرگ را نشان دادند.

دانش آموزان و دانشجویان با سربندهای «من جوان انقلابی‌ام» در راهپیمایی حضور یافته‌اند.

همچنین دانش آموزان رزمی‌کار با قرار دادن نمادهای آمریکا به آنها ضربات نمایشی می‌زنند.

* رونمایی از کارت شناسایی آمریکا در راهپیمایی 13 آبان

راهپیمایان در این مراسم نمادی از کارت شناسایی آمریکای جنایتکار را نیز نمایش دادند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «نیرنگ و بی وفایی، سوغات آمریکایی» و «حکومت آمریکا، حکومت فاشیست است» انزجار خود را از بدعهدی آمریکا نشان دادند.

 
جمعیت پرشور در مقابل لانه جاسوسی/ تمدید «نه» به آمریکای بدعهد
 
* ترقی: دولت‌ها باید پاسخ بدهند که چرا اسناد جاسوسی آمریکا به کتب درسی وارد نشده است
 

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در حاشیه تجمع یوم الله 13 آبان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون اسناد جاسوسی سفارت آمریکا در کتاب‌ها درج نشده است اظهار داشت: به نظر من علت اصلی این قضیه این است که هیچ کدام از دولت‌های ما دولت واقعا ضد استکبار نبوده‌اند.

وی افزود: همه این دولت‌ها در برابر آمریکا و فشار آنها دچار نوعی سازش و برخورد لیبرالی بودند. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد مجموعه کسانی که در محتوای کتب درسی نیز نقش داشتند با ملاحظه شرایط و اقتدار آمریکا سعی کرده‌اند که از پرداختن به این مسئله بپرهیزند. 

ترقی افشای اسناد جاسوسی آمریکا یکی از ضرورت‌های انقلاب را عنوان کرد و تصریح کرد: اگر ما ندانیم که برنامه علیه ما چگونه است درست مانند سربازی می‌مانیم که وارد جنگ می‌شود و نمی‌داند دشمنش کجا قرار دارد. 

وی تصریح کرد: نسل جوان ما که می‌خواهد در برابر توطئه‌های آمریکا بایستد باید از نقشه‌های دشمن در گذشته و آینده کاملا مطلع باشد بنابراین این گله مقام معظم رهبری کاملا به جاست و دولت‌هایی که در این زمینه کوتاهی کردند باید پاسخگو باشند.

* «آمریکا مصداق اتم استکبار»؛ شعار یک صدای ملت در مراسم 13 آبان

 تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای استکبارستیزی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «هیهات من‌الذله»، «لبیک یا خامنه‌ای» انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و آمادگی خود برای مقابله با دشمنی‌های استکبار را فریاد زدند. در این مراسم نماینده دانش‌آموزان و نماینده دانشجویان بیانیه خود را درباره روز استکبارستیزی قرائت کردند. 

این مراسم تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

* سردار سلامی: همه دیکتاتورهای بزرگ عالم دست نشانده آمریکا هستند
 
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان در تهران، گفت: تسخیر لانه جاسوسی و مدفون کردن سیاست‌های آمریکا در ایران، انقلاب دوم که بزرگ‌تر از انقلاب اول است، توسط امام(ره) نامگذاری شد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی فروپاشی و شکستن قدرت پوشالی یک ابرقدرت بی‌رقیب در تاریخ حیات بشری بود.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با تشکیل نیروی دلتا همه نیروها و حرف‌های خود را جمع کرد و به آنها آموزش داد و سرانجام یک مداخله نظامی را برای آزادی گروگان‌های جاسوس در قلب ایران طراحی کرد، اما هواپیماها و بالگردهای ویژه آنها با عکس‌العمل‌های شن‌زارها در آتش سوختند تا این آیه الهی قرآن بر روی زمین تفسیر شود و آن فرموده امام(ره) که پس از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" یک بار در برابر چشم همه جهانیان به اثبات برسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آن آمریکایی که ملت ایران 38 سال است یک رویارویی بزرگ را با آن آغاز کرده، یک واقعیت تلخ از هویت متناقض جهان است، تصریح کرد: آمریکا دم از دموکراسی می‌زند، اما تولد سیاسی تمامی گروه‌های تکفیری در آمریکاست. آمریکا از همه دیکتاتورهای دنیا با وجود ادعای دموکراسی حمایت کرده است. (متن کامل را اینجا بخوانید)

* کدخدایی: آمریکا ذاتاً بزک‌ناشدنی است/ با استراتژی سازش هیچ چیز عاید ایران نمی‌شود

عباسعلی کدخدایی با بیان اینکه دشمن در بد عهدی سابقه طولانی دارد، گفت: هرگاه ما به دشمن اعتماد کرده‌ایم از پشت خنجر خوردیم بنابراین هیچ راهی جز مقاومت و بر روی پای خود ایستادن نداریم و نباید گول وعده‌های دروغین دشمن را بخوریم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره تلاش برخی‌ها در بزک کردن چهره آمریکا گفت: چهره آمریکا ذاتاً بزک ناشدنی است و چهره‌ای نیست که با بزک کردن بتواند اعتماد مردم منطقه و علی‌الخصوص ایران را به دست آورد.

وی در همین رابطه یادآور شد: وقتی چهره‌ای ذاتاً عبوس، زشت و ناپسند باشد با بزک کردن و آرایش کردن نمی‌توان آن را به مردم بقبولاند.

* رسایی: بزک‌کنندگان چهره آمریکا سفرای این کشور هستند 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان با اشاره به حضور پرشور دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی گفت: کسانی که چهره آمریکا را بزک می‌کنند، باید حضور مردم را در راهپیمایی‌های علیه آمریکا ببینند، البته کسانی که به‌دنبال بزک چهره آمریکا هستند، دنبال پاسخ منطقی نیستند. آنها سفرای آمریکا در این کشورند و در راستای اهداف آمریکا تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رفتار آمریکا علیه ما برای ملت ایران بهترین اقدامی است که اگر کسی چشمش را باز کند، آن را می‌بیند و متوجه دشمنی آمریکا می‌شود.

رسایی اظهار داشت: تحمیل برجام و عمل نکردن به آن توسط آمریکا همه نشان‌دهنده خباثت‌های آمریکاست و البته مردم به خوبی دشمنی آمریکا را درک کرده‌اند.

 * غفوری‌فرد: بدعهدی آمریکایی‌ها یک بار دیگر در برجام بر ما ثابت شد

محمدحسن غفوری‌فرد رئیس سابق خانه احزاب اظهار داشت: چهره آمریکا آنقدر چهره کریهی است که نمی‌توان آن را بزک کرد. 

وی افزود: به اظهارات دو کاندیدای رقابت ریاست جمهوری آمریکا یعنی کلینتون و ترامپ اشاره و اضافه کرد: این اظهارات دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره‌ها نشان داد که دنیای آنان چه دنیای کثیف و آلوده‌ای است. بنابراین چهره آمریکا آنقدر کریه و زشت است که قابل بازسازی نیست.

غفوری‌فرد به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد. بنابراین همه باید بدانند که آمریکا عهدشکن و دروغگو است و نمونه آخر این عهدشکنی آنان نیز برجام است.

رئیس سابق خانه احزاب تأکید کرد: همه از امروز باید بدانند که آمریکا یک بار دیگر بدعهدی خود را ثابت کرد بنابراین آمریکا هیچ راهی را برای آشتی خود با جمهوری اسلامی ایران باقی نگذاشته است.

وی در پایان نیز پیامی به افرادی که به آمریکا خوش‌بین هستند، گفت که از خواب بیدار شوید.

 * قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان
 
قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در هفت بند منتشر شد. (متن کامل قطعنامه 13 آبان را اینجا بخوانید)
 
 * عکس/ ماکت «موشک فاتح» در راهپیمایی ۱۳ آبان

در راهپیمایی روز 13 آبان امسال، ماکتی از «موشک فاتح» به نمایش در آمد.
 
حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان/ تمدید «نه» به آمریکای بدعهد 
 
 * حبیبی: کسانی که به دنبال سازش با آمریکا هستند در توهم به سر می‌برند
 

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: آمریکا، اسرائیل و بقیه متجاوزان که در صحنه بین‌المللی علیه ملت‌ها ظلم می‌کنند هیچ زبانی جز زبان اقتدار و مقاومت نمی‌فهمند.

وی افزود: آنانکه با تساهل و تسامح و سازش با آمریکا، این کشور اقدام اخلاقی نسبت به ما انجام می‌دهند و از درنده‌خویی دست بر می‌دارند در تورم به سر می‌برند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی فلانی کرد: هیچ راهی جز مقاومت در برابر آمریکا و استکبار جهانی وجود ندارد.

حبیبی پیرامون سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید مواردی از 70 جلد اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی دیده شود، گفت: جزء وظایف انقلابی و دینی ما است که خوی آمریکایی و روحیه تجاوزکارانه این کشور را نه تنها به نسل کنونی بلکه به نسل‌های آینده نیز بگوییم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    اجرکم عندالله تعالی
  • مسعود ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 2
    مرگ بر امریکا ؛ دشمن اصلی ما امریکاست .
  • ناشناس ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    حالا که کار از کار گذشته و خسارت محض برجام به کشور تحمیل شده و تاسیسات هسته ای بتن ریزی شده و تحریمها لغو نشده آقای ظریف احتیاط احتیاط !
  • مهران ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 2
    فریاد ملت ما مرگ بر آمریکاست .
  • حمیرا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    چه موقع به اين ملت پرشور مبازه با زالوهاى داخلى و دزدان و عاملان فساد و رانت و دزدان بيت المال را خواهند داشت
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    کدام مسئولان اسمشون شد مردم ؟؟
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    مشرق ملت رو خسته کردید با این خبرهای ضعیف
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    دار و دسته مردم را ببینید. آمریکا غلطی نکرد و نمیکند
  • قیطران از روستای حی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 2
    مرگبر امریکا
  • مبارز ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    هيچ كدام از مسئولين- هيچ كدام از مسئولين ، تكرار ميكنم : هيچكدام از مسئولين در راهپيمايي امروز نيودند...
  • دکتر خرزوخان از کومور ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    وااای چه شوری. خیلی شور شده. نمره انضباطاشون چند میشه حالا؟
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    نمره انتظباتشون به خاطر حضور اجباری در سفرهای استانی رئیبس جمهور قراره 20 بشه
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 2
    درود بر مردم انقلابی مرگ بر آمریکا
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    آمریکا شکست ایران رو مگر در خواب ببینه
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 2
    خیلی عالی بود جای همه کسانی که نیومدن خالی
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    همه بچن که
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 2
    مرگ برآمریکا
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 3
    خوش به حال همه دانش آموزایی که اومدن.
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 1
    احسنت
  • ناشناس ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    1 0
    اونوقت اینا که تو عکس نشون دادین مردمن ؟؟؟؟ واقعا که خندیدم
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 1
    مرگ بر آمريكا كه مصداق آيه قرانه در دشمنت با مسلمين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس